ترخیص کاغذ متناسب با واردات کاغذ و مقوا به دورن کشور مطرح می گردد. کاربرد کاغذ و مقوا به عنوان مواد اولیۀ ساخت اکثر کالاها، بسیار متعدد می باشد. با توجه به این مسئله که بخش مهمی از کالای کاغذ ایران، به واسطۀ واردات تأمین می شود، به همین دلیل شرکت های وارد کننده کاغذ، نیاز دارند که نسبت به مسائل و ضوابط ترخیص کاغذ و مقوا اطلاعات جامعی را کسب نمایند تا قادر به اجرای ترخیص کالای وارداتی باشند.

ترخیص کالای کاغذ و مقوا

ترخیص کالای کاغذ ، از طریق سازمان های گمرکی صورت می گیرد. با توجه به تعداد کالاهای وارداتی، انواع کالاهایی که وارد گمرک می شوند، دارای کد مخصوص می باشند که به واسطۀ آنها می توان عملیات ترخیص کالا را انجام دارد. بنابراین اگر شما دارای کالا کاغذ وارداتی می باشید و اطلاعات جامعی نسبت به مراحل ترخیص کاغذ ندارید، می توانید از خدمات مشاوره ای شرکت های ترخیص کالا بهره مند شوید و بدین وسیله مطابق با هزینۀ تعرفه های رسمی گمرک، اقدام به ترخیص کالای وارداتی خود نمائید.

در صورت عدم آگاهی نسبت به ضوابط ترخیص کالا، ممکن است بیش از تعرفه های رسمی گمرک، هزینۀ گمرکی پرداخت نمانید. به همین دلیل بهتر است پیش از اقدام به ترخیص هر نوع کالای وارداتی همچون ترخیص کاغذ و مقوا، از مشاوره های تخصصی افراد مجرب استفاده نمائید تا به درستی کد ترخیص کالای وارداتی را ثبت نمائید.

از آنجایی که کاغذ به عنوان یکی از کالاهای اساسی در بخش تولیدات می باشد، به همین دلیل شرکت هایی که اقدام به واردات کاغذ و مقوا می نمایند، بهتر است آگاهی مجموعه را نسبت به مباحث ترخیص کالا کاغذ ارتقاء دهند.

شرکت ترخیص کالای تاک خلیج فارس نیز به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهندۀ خدمات ترخیص کالا در تهران و شهرستان ها می باشد.

 ارتباط با ما

آدرس : بندرعباس خیابان هویزه ساختمان شیرین 2 واحد 8

ایمیل: pg.taak@yahoo.com

شماره تماس : 09171573565-09123680456 ,واتس آپ : 09218469242

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()