ترخیص کاغذ از جمله خدماتی است که در قبال واردات کاغذ در ایران صورت می گیرد، که در نتیجۀ آن نیاز است با پرداخت هزینۀ حق گمرکی، مراحل ترخیص کاغذ را انجام داد. معمولاً خرید و فروش کاغذ و مقوا به صورت رول و شیت های بزرگ صورت می گیرد تا حمل و نقل آنها راحت صورت گیرد، ضمن آنکه فضای زیادی را نیز اشغال نکند.

آگاهی از ضوابط ترخیص کاغذ

بنابراین نیاز به کسب آگاهی از ضوابط ترخیص کاغذ می باشد تا به درستی بتوان مراحل ترخیص کاغذ و مقوا را از سازمان گمرک انجام داد، بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینۀ حق گمرک بیش از تعرفه رسمی داشته باشد. با توجه به تنوع محصولات تولیدی که از جنس کاغذ و مقوا می باشد، انواع کاغذ و مقوا به داخل کشور وارد گمرک کشور می شود تا بتوان در صنعت تولیدات کشور، از آنها استفاده نمود.

همواره توجه به معقولۀ شرایط و ضوابط ترخیص کالا جزء مهمترین مسائلی است که شرکت های وارد کنندۀ کاغذ و مقوا با آن مواجه می باشند. بنابراین بهتر است از خدمات شرکت های ترخیص کالای کاغذ و مقوا استفاده نمایند تا پس از مشورت و کسب اطلاعات جامع، اقدام به ترخیص کالای وارداتی کاغذ مجموعۀ خود نمایند.

هر کالای وارداتی به بخش گمرک انتقال پیدا می کنند و سپس شرکت ها مطابق با ضوابط رسمی گمرک، اقدام به دریافت حق گمرک، از شرکت های واردکننده، می نمایند که متناسب با نوع کالا، متغیر می باشد. بنابراین شرکت های وارد کنندۀ کاغذ و مقوا نیز باید طبق اساسنامه و مراحل اجزایی سازمان گمرک، اقدام به ترخیص کاغذ وارداتی نمایند.

 

شرکت ترخیص کالای تاک خلیج فارس ، خوشبختانه چندین سال است که در حوزۀ ارائه خدمات مشاوره ای و همچنین ترخیص کاغذ و مقوا، مطابق با ضوابط سازمان گمرک می باشد. در نتیجه پرداخت هزینه های ترخیص کالا، طبق تعرفه های رسمی گمرک انجام می شود.

ارتباط با ما

آدرس : بندرعباس خیابان هویزه ساختمان شیرین 2 واحد 8

ایمیل: pg.taak@yahoo.com

شماره تماس : 09171573565-09123680456 ,واتس آپ : 09218469242

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 734
نمایش همه
علاقه مندی ها ()