رنگ کاری برای صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ابزار های رنگ آمیزی این را آسان تر نموده و می توان سرعت کاری را بالا برد. پیستوله رنگ از ابزار های نقاشی است که برای صنایعی که در آن رنگ کاری صورت می گیرد، مورد استفاده قرار می گیرد. پیستوله رنگ دارای مخزنی برای نگهداری رنگ و یا روغن و جلا دهنده ها و... می باشد. مخزن به دستگه پیستوله رنگ متصل است که این مخزن می تواند در حجم های مختلفی باشد. انواع پیستوله رنگ با استفاده از فشار هوای داخل مخزن و یا حالت تلمبه بودن دستگاه ، رنگ را با فشار به بیرون از دستگاه می پاشاند. رنگ کاری که با استفاده از پیستوله رنگ انجام شده بسیار باکیفیت بوده و برای سطوح ظریف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت های بزرگی مانند خودروسازی یا کشتی سازی ها و... از پیستوله رنگ های بزرگ تر که معمولا بادی هستند استفاده می شود.برای اطلاع از فروش پیستوله رنگ به سایت مراجعه نمایید.

روش کار با پیستوله رنگ

برای کار با پیستوله های رنگ باید در ابتدا از تمیز بودن پیستوله رنگ مطمئن شوید و آن را تمیز نمایید. سپس مقدار مناسبی رنگ را با تینر مخلوط کرده و در مخزن دستگاه بریزید. توجه نمایید که مخزن دستگاه نباید خیلی پر باشد و برای عملکرد بهتر حدود دو سوم آن را رنگ بریزید. برای خرید انواع پیستوله برقی از طریق لینک اقدام نمایید.

پیستوله رنگ را می توانید در فاصله ی حدود 8اینچ از سطح قرار دهید و برای پاشاندن رنگ باید پیستوله ی رنگ را به دو سمت حرکت دهید. قبل از کار رنگ کاری با استفاده از پیستوله های رنگ می توانید سطحی را به صورت امتحانی رنگ کنید تا نحوه ی کار را بتوانید متوجه شوید و سپس با تنظیم نازل آن ، سطح اصلی را رنگ بزنید. پس از خشک شدن رنگ می توانید یکبار دیگر سطح را رنگ بزنید تا کاملا یکدست و پوشانده شود. فروشگاه صالح ابزار در خدمت شماست.

تهران – خيابان امام خميني

حسن آباد – كوچه شهيد میرزایی

پاساژغدير – زیرهمکف – پلاك 37 

ایمیل : info@salehabzar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()