استفاده از تجهیزات ایمنی در تمامی مشاغل فنی و حساس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. محافظت از دست ها در برابر خطرات سوختگی، برق گرفتگی، قطع شدن و غیره به عهده دستکش کار می باشد. این دستکش ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و به تناوب نیازهای مشاغل خصوصیان فیزیکی آن ها تغییر می کند، انواع دستکش کار ایمنی و استاندارد را بر حسب نوع دستکش از ترکیباتی مانند الیاف، مواد پلیمری، پارچه کتان، چرم گاو، پنبه، مواد پلیمری و مواد لاستیکی و غیره می سازند که هرکدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارد، برای مثال اغلب از دستکش های چرمی به منظور باغبانی، انجام کارهای ساختمانی، تراشکاری و غیره استفاده می شود. این دستکش های محافظ در صنایع کنترل کیفیت تست و آزمایش می شوند و تمامی مراحل مقاومت آن ها در برابر عوامل مختلفی همچون سرما، میکروبی، آتش، ضربه، جریان برق و غیره سنجیده می شود. قیمت دستکش کار برحسب بر حسل نوع دستکش و برند سازنده آن متغییر است، اما در مجموع این تجهیزات با توجه به سلامتی و آرامشی که در حین استفاده به ارمغان می آورند بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشند.

دستکش های کار از نظر طراحی به سه دسته دستکش های ساق کوتاه که تا روی مچ دست می رسند، ساق متوسط تا روی ساعد را پوشش می دهند، و ساق بلند که تا روی آرنج را می پوشانند، این دستکش را می توان به طور کلی در دو گروه آستین های حفاظتی و دستکش ایمنی جای داد. در هنگام خرید دستکش کار به مواردی از قبیل سایز دستکش ها که باید اندازه دست باشند، سالم بودن آن ها، تناسب نوع دستکش با فعالیت پیش رو ، سبکی و انعطاف پذیری این محصولات توجه نمود.

فروشگاه آنلاین رادین ایمن از معتبرترین نمایندگی های فروش دستکش کار در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی می باشد، که با مراجعه به وب سایت این مرکز می توان این محصولات را با مناسب ترین قیمت ممکن و تضمین اصالت کالا خریداری کرد.

دستکش کار از مهمترین تجهیزات ایمنی در فعالیت های مختلف صنعتی، کشاورزی، پزشکی و غیره می باشد، که می توان گفت در حدود 60 درصد، مخاطرات ناشی از کار را کاهش می دهد. این دستکش ها در انواع یک انگشت، دو انگشت و پنج انگشت تولید می شوند، و از نظر سایز در دسته های ساق کوتاه، ساق متوسط و ساق بلند قرار می گیرند.  انواع دستکش کار بسته به متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته است، در گروه های دستکش های بهداشتی و پزشکی، چرمی، لاستیکی و ایمنی قرار می گیرند، که هر کدام از آن ها در صنایع و فعالیت های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان مثال انواع دستکش ضد اسید همان طور که از نام آن هم پیداست دارای شاخص ایمنی بسیار بالایی در برابر ترکیبات اسیدی و سمی می باشد، این دستکش ها با استفاده از مواد پلیمری و لاستیک تولید می شوند، و دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند، و اغلب در آزمایشگاه ها و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت دستکش کار بسته به ترکیبات سازنده، برند تولیدی، ضریب ایمنی و طول عمر و کیفیت آن ها محاسب و تعیین می شود، که در مقایسه با امنیت و آرامشی که به همراه دارد بسیار ارزان قیمت و اقتصادی می باشد.

قابلیت ضد حساسیت و تعریق، ابعاد استاندارد و متناسب با سایز دست، وزن کم، انعطاف پذیری بالا، عدم سایش، مقاومت بالا در برابر اختلاف دما و ضربه از جمله مواردی هستند که در هنگام  خرید دستکش کار باید مورد بررسی قرار بگیرند. این دستکش ها علاوه بر محافظت از دست ها در برابر حوادث ناشی از کار با آرامشی که به کارکنان می دهد، سبب افزایش بهره وری اقتصادی نیز می شوند، به همین دلیل است که استفاده از دستکش کار در اکثر فعالیت های اقتصادی بسیار متداول شده است.

فروشگاه تجهیزات ایمنی رادین ایمن از  با سابقه ترین و محبوب ترین نمایندگی های فروش دستکش کار با مناسب ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی می باشد، با ورود به وب سایت این نمایندگی می توان انواع تجهیزات ایمنی را در برند های مطرح و معتبر مشاهده کرد، و نسبه به انتخاب و خرید اینترنتی آن ها اقدام نمود.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 859
نمایش همه
علاقه مندی ها ()