عینک ایمنی یا عینک صنعتی در مشاغل مختلف خدماتی و تولیدی به منظور محافظت از چشم ها مورد استفاده قرار می گیرند، این عینک ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند، و کارایی آن ها در مشاغل مختلف متفاوت است. از خصوصیات کلی این محصولات می توان به مقاومت در برابر ضربه، گرد و غبار، مواد شیمیایی، اشعه های شدید لیزر و جوشکاری اشاره کرد، این تجهیزات حفاظت فردی را باید متناسب با نوع و ریسک موجود در محل کار تهیه کرد، تا در هنگام کار و فعالیت مشکل خاصی به وجود نیاید.  انواع عینک ایمنی را برحسب نوع طراحی و خصوصیات ظاهری می توان در دو گروه عینک های دسته دار و فنجانی یا گاگل قرار داد، که عینک های گاگل در مقایسه با دیگر عینک ها به دلیل پوشاندن چشم و اطراف آن در یک محفظه شفاف و مستحکم طرفداران بسیاری دارد.  قیمت عینک ایمنی هم بسته به نوع، لنز و متریال مصرفی و کاربرد این عینک های صنعتی متفاوت است.

انواع عینک ایمنی را می توان بسته به کیفیت تولید و کاربرد آن ها در دسته های عینک های محافظ گاگل، عینک جوشکاری، عینک محافظ لیزر، عینک های آزمایشگاهی و عینک پارکسون قرار داد. همان طور که در ابتدا به آن اشاره شد انواع عینک ها را باید متناسب با ریسک محیط های کاری انتخاب نمود، از مهمترین خطراتی که در صنایع و فعالیت های مختلف ممکن است به چشم ها آسیب برساند می توان به برخورد پلیسه های داغ جوشکاری در صنعت برش و حکاکی، تابش اشعه های شدید، دما و حرارت بالا و خطرات شیمیایی اشاره کرد، که به تناسب نوع آن ها فریم، قالب، لنز و متریال سازنده عینک های صنعتی تغییر می کند، بنابراین در هنگام خرید عینک ایمنی باید نگاه ویژه ای به نوع فعالیت و خطرا پیرامون آن داشته باشید.

نمایندگی معتبر رادین ایمن با سالها تلاش و فعالیت مستمر در زمینه خرید و فروش انواع عینک ایمنی و دیگر تجهیزات محافظت فردی محبوبیت بسیاری کسب کرده است. متقاضیان خرید این محصولات با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این مرکز می توانند با ارزان ترین قیمت موجود در بازار این محصولات را خریداری کنند.

عینک ایمنی همان طور که از نام آن هم پبداست به منظور محافظت از چشم افراد در محیط های کاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل به آن ها عینک های صنعتی هم گفته می شود. این عینک ها در برابر تهدیدهایی نظیر برخورد ضربات، پرتاب گدازه ها،گرد و غبار، حرارت و دمای بالا، اشعه و تابش و خطرات شیمیایی از چشم ها محافظت می کنند. این عینک ها بسته به کاربرد و محیطی که مورد استفاده قرار می گیرند از ترکیباتی نظیر پلی کربنات، پلی اورتانNXT، اکریلیک، اپتیکال و غیره تولید می شوند، که ضریب ایمنی در هر کدام از آن ها متفاوت است، و البته نمی توان تاثیر لنز ها را در کارایی و مقاومت انواع عینک ایمنی نادیده گرفت. لنز های صنعتی در انواع زرد، نارنجی، قرمز، آبی، مشکی و شفاف تولید می شوند، که هر کدام از آن ها کاربرد هایی متفاوتی با یکدیگر دارند، برای مثال انواع عینک های با لنز زرد، برای محیط های کم نور، مه آلود مناسب هستند و اغلب در انبار ها و رانندگی در شب مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین قیمت عینک ایمنی به موازات انتخاب متریال و لنز این عینک ها تغییر می کند.

از پر استفاده ترین تجهیزات حفاظت چشم می توان به انواع عینک های جوشکاری، گاگل، پاکسون، ایمنی کار، محافظ لیزر و آزمایشگاهی اشاره کرد، که میزان آسیب های چشمی را به حداقل ممکن می رسانند. بنابراین توجه به محیط کار، موارد تهدید کننده، نوع عینک و لنز آن ها از مهمترین مواردی هستند که در هنگام خرید عینک ایمنی بایر بررسی شوند تا بتوان انتخابی مناسب داشت.

نمایندگی آنلاین رادین ایمن از معتبرترین و محبوب ترین مراکز عرضه و فروش عینک ایمنی در طرح ها و برند های مختلف می باشد، که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این مرکز می توان انواع عینک ایمنی را باارزان ترین قیمت نسبت به دیگر مراکز غیر مجاز و به صورت مجازی و آنلاین خریداری نمود.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 873
نمایش همه
علاقه مندی ها ()