قیمت کفش ایمنی از مهمترین مسائلی است که در انتخاب مشتریان محدودیت ایجاد می کند،  زیرا در تولید این کفش ها هم مانند دیگر محصولات تولیدی به موازات افزایش کیفیت و ضریب ایمنی قیمت نیز بالاتر می رود. کاهش خستگی، محافظت از پاها در برابر سرمای شدید، مقاومت در برابر جریان الکتریسته، برخورد اشیاء تیز و سنگین و همین طور حرارت و گرما از مهمترین خصوصیات یک کفش ایمنی استاندارد و مناسب برای محیط های صنعتی و عمرانی می باشد، کفش های پرسنلی یا اداری معمولا کاربردی طبی دارند، و مانع ایجاد فشار بیش از حد به ستون فقرات می شوند، در کل امروزه خرید کفش ایمنی برای حفظ سلامتی افراد طرفداران بسیاری پیدا کرده است، که سبب ایجاد یک بازار رقابتی و پویا در این عرصه تولیدی شده است.قیمت کفش ایمنی بسته به گروهی که در آن قرار می گیرد متفاوت است، این کفش ها در انواع کارمندی، مهندسی، عایق و کارگری تولید می شوند، که قیمت کفش های ایمنی در مدل ولتاژ قوی نسبت به کفش های عایق ولتاژ خفیف بالاتر است.

کیفیت زیره و رویه این کفش ها اهمیت بسیار بالایی در دوام و ایمنی آن ها دارد،برای مثال زیره انواع کفش ایمنی را از متریال پلیمری و لاستیکی نظیر پلی اورتان، ترموپلی اورتان و زیره رابر می سازند، که قیمت کفش ایمنی با توجه به نوع زیره های این کفش ها تغییر می کند. چرم گاو، بوفالو، چرم مصنوعی میکروفیبر، چرم نبوک، لاستیک، رابر و غیره از جمله متریالی هستند که در ساخت رویه این کفش ها به کار می رود، که در نوع چرم بوفالو و گاو به دلیل مقاومت بالاتر در برابر استهلاک و ساییدگی طرفداران بیشتری دارد، و قیمت کفش ایمنی نیز در این نوع کفش ها قدری بالاتر است.

فروشگاه رادین ایمن از معتبرترین مراکز فروش کفش ایمنی در طرح ها و برند های معتبر می باشد، که تمامی محصولات ایمنی کار را با ارزان ترین قیمت در وب سایت خود به فروش        می رساند.

کفش کار به انواع کفش های مهندسی، کارگری، عایق برق و پرسنلی تقسیم می شوند و قیمت کفش ایمنی نیز در هر کدام از آن ها متفاوت می باشد، این کفش ها با دو رویکرد طبی و محافظتی تولید می شوند، که هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارند. پیشگیری از حوادث ناشی از کار، حفاظت از پاها در برابر سوختگی، سرما، خستگی و جریان های الکتریسته از مهمترین مزایای استفاده از کفش ایمنی مناسب و استاندارد می باشد، این کفش ها در طرح ها و با ضریب ایمنی متفاوت تولید می شوند، تا در برابر حوادث کار مقاومت کافی داشته باشند.  زیره، رویه و سرپنجه از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده انواع کفش کار می باشند، که قیمت کفش ایمنی به کیفیت و متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته است، بستگی دارد، این کفش ها معمولا با رویه های چرم  با کیفیت از نوع نبوک، گاو و بوفالو و زیره آن ها نیز از ترکیبات پلمری و لاستیک ساخته می شود.

سرپنجه این کفش ها نیز به منظور حفاظت از پاها در برابر سقوط اجسام برنده و سنگین از ترکیبات کامپوزیت و یا فلز استفاده می شوند، که مقاومت یکسانی دارند، و تنها تفاوت آن ها در این است، که سرپنجه های فلزی سنگین تر از نوع کامپوزیتی هستند و قیمت کفش ایمنی با سرپنجه های کامپوزیتی به دلیل سبکی و انعطاف پذیری بیشتر بالاتر است. برند سازنده، کیفیت تولید، متریال مثصرفی، طراحی قالب و نوع کفش کار از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید کفش ایمنی باید مورد بررسی قرار بگیرند، تا بتوان بهترین انتخاب را در این زمینه داشت. با ارتقاء ضریب ایمن و کیفیت این کفش ها مانند دیگر محصولات تولیدی قیمت کفش ایمنی نیز تغییر می کند، و می توان گفت بودجه مشتری یکی از مهمترین مواردی است که در انتخاب های افراد محدودیت به وجود می آورد و باید در همان ابتدای خرید مشخص شود.

نمایندگی آنلاین رادین ایمن از معتبرترین مراکز فروش انواع تجهیزات ایمنی در طرح ها و برندهای مختلف و پر طرفدار داخلی و خارجی می باشد، که امکان خرید آنلاین تمام تجهیزات ایمنی کار را با نازل ترین قیمت برای مشتریان فراهم کرده است،  تضمین کیفیت، اصالت کالا و ارسال فوری و مطمئن از دیگر مزایای خرید از این فروشگاه اینترنتی معتبر می باشد.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 845
نمایش همه
علاقه مندی ها ()