استفاده از ابزارها و تجهیزات ایمنی کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، و می توان گفت میزان حوادث ناشی از کار را به حداقل ممکن می رسانند، که در این میان می توان به کفش های ایمنی اشاره کرد، قیمت کفش کار در برندهای معتبر داخلی بسیار مناسب است و در مقایسه با مزایایی که به همراه دارد، خرید مقرون به صرفه ای می باشد. این نوع از کفش ها تنوع بسیار بالایی دارند، و می توان متناسب با هر شغلی یک کفش راحت و ایمن را انتخاب نمود. راحتی، دوام، کیفیت بالا، داشتن قابلیت ارتجاعی، ضد لغزش و حساسیت و مقاومت در برابر سرما و مواد اسیدی و شیمیایی از خصوصیات یک کفش استاندارد و ایمن در محیط های صنعتی و شیمیایی می باشد. قیمت کفش کار در نمایندگی های عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی بسیار ارزان تر و اقتصادی تر از دیگر فروشگاه های سطح شهر می باشد، البته کیفیت، برند سازنده و متریال مصرفی نیز در اختلاف قیمت انواع کفش کار با یکدیگر بی تاثیر نیست.

 در میان تمامی قسمت ها و اجزاء تشکیل دهنده کفش های ایمنی سرپنجه کفش اهمیت بسیاری دارد، که در دو نوع فلزی و کامپوزیتی طراحی می شوند، که البته کیفیت هردو آن ها در برابر ضربه و فشار یکسان می باشد، اما قیمت کفش کار با سرپنجه های کامپوزیتی به دلیل انعطاف پذیری و نرمی بیشتر بالاتر از نوع فلزی است. زیره، رویه، بندها، آستر، کفی داخلی و غیره نیز از دیگر اجزاء تشکیل دهنده کفش های ایمنی هستند، تنوع تولیدات در این زمینه بسیار بالاست و  امکان خرید کفش کار در هر سایز و سلیقه ای برای متقاضیان وجود دارد.  در قیمت کفش کار مناسب و ایمن علاوه بر موارد فوق، شاخص ایمنی آن ها نیز  در برابر حوادث مختلف تاثیر دارد، برای مثال کفش های عایق برق را می توان در دو مقاومت 480 ولت و 18000 ولت خریداری کرد.

فروشگاه اینترنتی رادین ایمن از بزرگترین مراکز خرید و فروش تجهیزات ایمنی در برند های معتبر جهانی و داخلی با مناسب ترین قیمت می باشد. قیمت کفش کار در وب سایت این مرکز متناسب با تعرفه های نمایندگی است و گواهینامه های تضمین کیفیت کالا نیز به همراه محصولات برای مشتریان ارسال می شود.

خرید کفش کار ایمنی و استاندارد از  مهمترین دغدغه های کارمندان، مهندسین و کارگرانی است که در مشاغل پر خطر از قبیل راه و ساختمان، تراشکاری، برشکاری، صنایع شیمیایی، پتروشیمی و آتش نشانی است. کفش کار یا ایمنی از قسمت های مختلفی مانند آستر، بند، کفی داخلی، زیره، رویه و سرپنجه تشکیل شده است، که متریال هر کدام از این بخش ها با دیگری متفاوت است، و به تناسب کاربرد این کفش ها مواد اولیه ای که در ساخت آن ها به کار می رود تغییر می کند، برای مثال می توان به جنس زیره این کفش ها اشاره کرد که در سه گروه زیره پلی اورتان PU، زیره ترمو پلی اورتان TPU و زیره رابر اشاره کرد، که هر کدام از آن ها دارای قابلیت های متفاوتی هستند.

  قیمت کفش کار علاوه بر کیفیت و ترکیبات سازنده آن به عواملی نظیر برند تولیدی، نوع کفش و ضریب امنیتی آن بستگی دارد، بطوریکه در کفش های عایق الکتریسته می توان این مفهوم را به خوبی مشاهده کرد. خرید کفش کار در این نوع محصولات در دو مقاومت 480 ولت و 18000 ولت انجام می شود، که به تناسب افزایش مقاومت آن ها قیمت کفش کار  هم تغییر می کند. قیمت کفش کار در برند های منتخب داخلی و خارجی کتفاوت است، این کفش ها بر حسب نوع ترکیباتی که در ساخت آن ها به کار رفته به صورت جزء به جزء نرخ گذاری می شوند، اما با توجه به دوام و امنیتی که به همراه می آورند بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشند.

مرکز رادین ایمن از محبوبترین شعب نمایندگی فروش کفش کار  در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد که برای خرید انواع تجهیزات ایمنی کار کافی است به آدرس وب سایت این نمایندگی مراجعه کرده و با نازل ترین قیمت کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. تضمین اصالت و کیفیت کالا و ارسال مطمئن و فوری از دیگر مزایایی است که با خرید از این فروشگاه اینترنتی به دست می آورید.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 896
نمایش همه
علاقه مندی ها ()