ایمنی و بهداشت در محیط های کاری با ریسک بالا و پر خطر از مهمترین الزاماتی است که باید توسط کارکنان رعایت شود، ایمنی علاوه بر مجموعه رفتارهای مناسب در کار شامل وسایل و تجهیزاتی هم می شود که مخاطرات کار را به حداقل می رساند، و کفش ایمنی یکی از مهمترین آن ها می باشد. چرم گاو، بوفالو،چرم مصنوعی میکرو فیبر، چرم نبوک، جیر، پارچه و لاستیک از جمله عناصر تشکیل دهنده رویه انواع کفش های ایمنی می باشند، که در میان آن ها رویه هایی با چرم بوفالو و گاو در برابر ساییدگی و فرسودگی  از مقاومت بالاتری برخوردار هستند. از مهمترین ویژگی های یک کفش ایمنی و استاندارد می توان به ایمنی ، راحتی و بهداشت، طول عمر بالا، محافظت از پاها در برابر حرارت، برق گرفتگی و آب و هوای سرد و خشک اشاره کرد. قیمت کفش ایمنی مانند هر محصول تولیدی دیگری وابسطه به نوع متریال مصرفی، برند سازنده و ضریب امنیت و ایمنی آن ها متفاوت می باشد. این کفش ها تنوع بسیار بالایی دارند و در انواع اداری و پرسنلی، مهندسی، عایق برق و کارگری تولید می شوند، و متتناسب با هر شغلی می توان کفش مناسب آن را خریداری نمود.

زیره کفش ایمنی باید در برابر خطراتی  از قبیل لغزش، سایش، اسید و مواد شیمیایی مقاومت کافی داشته باشد، این زیره های ایمنی بسته به ترکیبات سازنده در سه گروه زیره پلی اورتانPU ، زیره ترموپلی اورتانTPU و رابر قرار می گیرند که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند برای مثال زیره رابر دارای ویژگی هایی نظیر ضد سایش، ضدروغن، ضد اسید، ضد لغزش و مقاومت ارتجاعی بالا می باشد. خرید کفش ایمنی از مهمترین الزامات کاری می باشد، که باید بیشتر از سوی کارگران و کارفرماها به آن توجه شود تا بتوان مانع حوادث کاری شد.

فروشگاه اینترنتی رادین ایمن از بزرگترین و معتبرترین شعب نمایندگی فروش کفش ایمنی در برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشد، که با ورود به آدرس سایت این مجموعه می توان با ارزان ترین قیمت محصولات دلخواه خود را خریداری کرد.

افزایش بهره وری، کاهش مخاطرات ناشی از کار، دوام بالا ، کمک به آرامش بدن و عدم فشار زیاد به کمر و ستون فقرات از مهمترین دلایل استفاده از کفش ایمنی در محیط کار می باشد. جنس کفی این کفش ها از لاستیک و مواد پلیمری ساخته شده است، که در برابر لغزش، اسید و مواد شیمایی و ساییدگی مقاومت بسیار خوبی دارند و از پاها در برابر موارد این چنینی محافظت می کنند، و می توان آن ها را در سه دسته کلی رابر، پلی اورتان و ترموپلی اورتان قرار داد، که هر کدام از آن ها کاربردهای خاصی دارند. مقاومت در برابر جریان  الکتریسیته از جمله مواردی است که در انواع کفش های عایق ایمنی متفاوت است، این کفش ها در دو مقاومت فشار ضعیف 480 و فشار قوی 18000 ولت تولید می شوند، و مانع تاثیر منفی جریان برق بر روی بدن افراد می شوند. قیمت کفش ایمنی از مهمترین دغدغه های کارکنان و کارفرمایان می باشد،که در برند های داخلی و نمایندگی های معتبر فروش بسیار ارزان تر از دیگر مراکز است.

زیره، رویه، کفی داخلی، آستر و بند از ملحقات کفش ایمنی می باشند که در ساخت و تولید آن ها از ترکیبات خاصی استفاده شده است، برای مثال انواع کفش ایمنی را می توان با دو سرپنجه متفاوت کامپوزیتی و فلزی خریداری نمود، که از نظر ویژگی های محافظتی کاملا یکسان هستند ولی از آن جایی که سرپنجه های فلزی دارای وزن سنگین تری هستند، کار کردن با آن ها قدری مشکل تر می شود. متقاضیان خرید انواع کفش ایمنی در درجه اول باید به ابعاد و اندازه های فیزیکی این کفش ها توجه نمایند و در ادامه به خصوصیات آن ها، متریال مصرفی، دوام و تناسب آن ها با نوع فعالیتشان بپردازند.

فروشگاه اینترنتی رادین ایمن از معتبرترین شعب نمایندگی فروش کفش ایمنی با ارزان تر قیمت و در انواع برندارهای پرطرفدار داخلی و خارجی می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن می توان این محصولات را به صورت آنلاین سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 798
نمایش همه
علاقه مندی ها ()