کفش کار در زمره تجهیزات ایمنی کار قرار دارد، و از نظر ضریب ایمنی و نوع فعالیت فیزیکی در گروه های کفش کارگری، مهندسی، عایق برق، پرسنلی و اداری تقسیم می شود، این کفش ها ساختار بسیار مستحکم و مقاومی دارند و در برابر برخورد اجسام سنگین و برنده از پاها محافظت می کنند.  از ویژگی های یک کفش کار مناسب و ایده آل می توان به قابلیت های ضد لغزش، ضد حساسیت، قابلیت ارتجاعی، مقاومت در برابر خستگی و غیره اشاره کرد.  کفش های استاندار ایمنی معمولا از چرم گاو یا بوفالو که از مقاومت بالایی برخوردار هستند ، ساخته می شوند، این کفش ها دیر تر فرسوده می شوند و طول عمر مناسبی دارند. قیمت کفش کار مانند هر محصول تولیدی دیگر وابسته به متریال مصرفی و برند سازنده آن می باشد، و انواع کفش های کار  هم بسته به مقدار مقاومتی که در برابر بار استاتیکی و ضربه دارند در دسته های 30،50 و 75 قرار می گیرند، که به تناسب افزایش مقاومت قیمت آن ها نیز افزایش میابد.

در تولید انواع کفش کار به صورت جزء به جزء کیفیت متریال مصرفی را بررسی می کنند، این کفش ها از اجزاء مختلفی مانند زیره، رویه، سرپنجه، آستر، نخ دوخت و غیره تشکیل می شوند. رویه این کفش ها از متریالی مانند چرم گاو، چرم مصنوعی میکروفیبر، چرم نبوک، چرم جیر، اشپالت طبیعی و انواع رویه های پارچه ای و لاستیکی ساخته می شوند، که نوع آن ها در دوام و کیفیت کفش ها تاثیری مستقیم دارند. از دیگر نکاتی که در هنگام خرید کفش کار باید مورد توجه قرار بگیرند می توان به راحتی پاها در حین کار، تناسب کفش ها با نوع فعالیت کاری، قابلیت ضد تعریق و حساسیت  و عدم خستگی پاها در حین انجام کار اشاره کرد.

نمایندگی معتبر رادین ایمن از باسابقه ترین مراکز فروش انواع کفش کار در برند های مطرح داخلی و خارجی می باشد، متقاضیان خرید انواع تجهیزات ایمنی کار می توانند از طریق سایت این مرکز سفارشات خود را ثبت و با ارزان ترین قیمت خریداری نمایند.

محافظت از پاها در برابر لغزش، برخورد اجسام تیز و سنگین و عدم خستگی آن ها در طول ساعات فعالیت روزانه از جمله مهمترین وظایف کفش کار مناسب و استاندارد می باشد، این کفش های ایمنی همان طور که از نام آن ها هم پیداست، برای محیط های کاری طراحی می شوند، و تنوع بسیار بالایی دارند، که برای مثال می توان به انواع کفش های عایق برق ، مهندسی، کارگری، اداری و پرسنلی اشاره کرد. از مهمترین خصوصیات کفش های ایمنی می توان به محافظت از پاها در  برابر مواد اسیدی و شیمیایی، اجسام سنگین و برنده، الکتریسته، تعریق، لغزش و غیره اشاره کرد. قیمت کفش کار بسته به نوع مواد اولیه ای که در ساخت آن ها به کار می رود متفاوت است، جنس رویی اغلب این کفش ها از چرم بوفالو و گاو می باشد، که از مقاومت نسبتا خوبی در برابر ساییدگی و فرسودگی برخوردار هستند، و در مقایسه با دیگر کفش های موجود در بازار دارای دوام و ضریب ایمنی بالاتری هستند.

کیفیت زیره کفش کار  نیز به میزان رویه آن اهمیت دارد، زیرا زیره ها در  سهولت حرکت، قابلیت ارتجاعی و لغزش از پاها محافظت می کند، انواع زیره کفش های ایمنی را می توان در گروه های پلی اورتان PU، ترموپلی اورتان TPU و رابر قرار داد، که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند برای مثال انواع زیره رابر دارای قابلیت ارتجاعی بسیار بالایی است، و از دیگر ویژگی های آن می توان به قابلیت ضدسایش، ضداسید و ضد روغن آن اشاره کرد. برای کاهش خطرات و صدماتی که به مرور بر اثر فعالیت های فیزیکی به بدن افراد متحمل می شود، استفاده از تجهیزات ایمنی مانند خرید کفش کار طرفداران بسیاری پیدار کرده است.

فروشگاه آنلاین رادین ایمن از معتبرترین نمایندگی های فروش کفش کار در انواع و سایزهای مختلف و در برند های معتبر داخلی و خارجی می باشد، که با مراجعه به سایت این فروشگاه می توان تمام سفارشات خود را به صورت مجازی و با ارزان ترین قیمت خریداری کرد.

تماس با ما

فروشگاه شماره 1:بازار آهن شادآباد پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید واحد 442

فروشگاه شماره 2:بازار آهن شادآباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک A/ج طبقه همکف پلاک 223 و طبقه اول پلاک 223

تلفن :        40669374  - 021

فکس:        40661750  - 021

تلفن همراه :    09121316637

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 876
نمایش همه
علاقه مندی ها ()