تابلو ها نقش بسیار مهمی را در کسب و کار ها اجرا می کنند. تابلو شامل نام مکان می باشد که افراد با دیدن آن به وجود بسیاری از مراکز پی می برند. با توجه به زیاد بودن مراکز اداری و تجاری و وجود آن ها در طبقات مختلف باید تابلویی وجود داشته باشد تا مراجعین از وجود شما با خبر شوند و به شما مراجعه داشته باشند. بنابراین تابلو همانند شناسنامه ای برای هر مکان می ماند. برای این که تابلویی را انتخاب کنید که تاثیر بسیار زیادی بر روی مراجعین شما بگذارد باید با تابلو ها و تابلوسازی آشنایی داشته باشید.

انواع تابلوسازی

تابلوسازی ها در انواع مختلفی وجود دارد که هر یک می تواند برای مکان های مختلفی مود استفاده قرار گیرد و موثر واقع شود. تابلوسازی چلنیوم، فلکسی، استیل، فلزی، ال ای دی، پلاستیک و... از انواع تابلوسازی هایی هستند که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. برای سفارش تابلوسازی به سایت مراجعه کنید. 

تابلو های فلزی تابلو هایی با مقاومت بسیار بالا می باشد. این تابلو ها می توانند در طولانی مدت بدون آسیبی مورد استفاده قرار بگیرند. تنها ایراد این نوع تابلو ها آسیب دیدن در برابر قرار گیری در مقابل رطوبت بالا است که به دلیل فلزی بودن این تابلو در مناطق مرطوب توصیه نمی شود.

تابلو ال ای دی از دیگر انواع تابلو ها می باشد که امروزه تبدیل به یکی از پر طرفدارترین تابلو ها شده است. این نوع تابلو با استفاده از ال ای دی های کوچک کار می کند. نورپردازی در تابلو های ال ای دی باعث جلب توجه آن می شود. شما از مسافت دور نیز قادر به دیدن این نوع تابلو ها می باشید. تابلو ال ای دی در اندازه های مختلفی ساخته می شوند و برای مکان های مختلف می تواند مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو فلکسی از انواع تابلو هایی است که در گذشت زمان اگر احتیاج به تغییر طرح آن داشته باشید می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. از این تابلو در فروشگاه ها و شرکت ها استفاده ی بسیاری می شود.

تابلو چلنیوم از انواع تابلو های زیبا می باشد که با داشتن نورپردای توانسته به یکی از تابلو های جذاب تبدیل شود. در تابلوسازی چلنیوم از رویه ی پلکسی گلاس استفاده می شود. لبه های تابلو چلنیوم در جنس آلومینیوم بوده و و زیبایی فوق العاده ای دارد. به دلیل این که آلومینیوم سطح براقی دارد باعث جلا در ان تابلو می شود. همچنین آلومینیوم ضد زنگ و مقاوم است و در هر شرایطی می توان از آن استفاده کرد. برای  ساخت تابلو چلنیوم  به سایت مراجعه کنید. 

تابلوسازی پلاستیک یکی دیگر از انواع تابلوسازی ها می باشد که در آن به وسیله ی رویه ی پلکسی گلاس تابلو ها ساخته می شوند. این تابلو ها به دلیل این که پلاستیکی هستند دارای مقاومت کمی در برابر عوامل بیرونی می باشند اما قیمت ارزان تری نسبت به سایر تابلو ها دارند.

برای انتخاب تابلو باید به ویژگی های هر یک از تابلو ها توجه نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. همینطور اندازه ی تابلو باید مناسب برای مکان مورد نظر شا باشد و سایز نوشته ها نیز باید استاندارد باشد تا به راحتی خوانده شود استفاده از کلمات ریز یا خیلی درشت می تواند باعث ناواضحی نوشته ها گردد.

مراکز تابلوسازی تابلو ها را در انواع مختلفی به تولید می رسانند. تابلوسازی با توجه به نظر شما تابلو ها را طراحی کرده و می سازد. شما می توانید از این مراکز برای ساخت تابلو ها کمک بگیرید. گروه تابلوسازان راما یکی از مراکز تابلوسازی معتبر است که انواع تابلو ها را با کیفیت بالا به تولید می رساند. این تابلوسازی تمامی خدمات را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد.

                                                          

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 959
نمایش همه
علاقه مندی ها ()