تابلو یکی از مهم ترین وسیله ها برای هر کسب و کاری است. با استفاده از تابلو موقعیت شما برای بیشتر شدن مراجعین بهتر خواهد شد. برای این که بتوانید در منطقه دیده شوید می توانید از تابلو استفاده کنید. تابلوسازی یکی از مشاغلی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از تابلوسازی می توان تابلوی مناسب با مغازه یا شرکت و... را تهیه نمود . زمانی که شما برای محل کار خود تابلویی نداشته باشید تعداد مراجعین شما کم خواهد شد زیرا بسیاری از افراد از بودن شما باخبر نیستند و همچنین از راه دور مکان مورد نظر شما قابل دیدن نمی باشد. برای ساخت تابلو باید از تابلوساز حرفه ای در تهران کمک گرفت.

نحوه ساخت تابلو توسط تابلوساز

 برای انجام تابلوسازی در ابتدا تابلوساز از شما مدل تابلو را می خواهد شما باید با توجه به مکان مورد نظر و موقعیت آن در منطقه نوع تابلو را انتخاب نمایید. تابلو ها دارای انواع مختلفی هستند که استفاده از هر کدام از آن ها اگر به درستی انجام گیرد می تواند تاثیر بسیار خوبی را داشته باشد. مثلا برای بزرگ راه ها از تابلو های بیلبورد استفده می شود زیرا این ها از دور بسیار دید خوبی دارند. همچنین در داخل شهر می توان از تابلو های مختلفی استفاده کرد انواع تابلو های چلنیوم، پلکسی ، ال ای دی، استیل، فلزی و نئون و... مناسب برای داخل شهر ها می باشند.

برای این که تابلوی شما بتواند موثر واقع شود باید کلمات درخواستی درستی را انتخاب کنید و به تابلوساز ارائه دهید. شما می توانید نام برند خود را به همراه شملره تلفن و... بر روی تابلو ایجاد کنید. اندازه ی نوشته ها باید نه خیلی ریز باشد و نه خیلی درشت تا بتواند بیشترین تاثیر را بگذارد. همچنین رنگ نوشته از اهمیت بالایی برخوردار است و باید از رنگی استفاده شود که جلب توجه کرده و بر روی زمینه خوانایی داشته باشد. همین طور سعی شود از رنگ های مناسب برای زمینه نیز انتخاب شود. تفاوت رنگ زمینه با رنگ حروف باید تفاوت داشته باشد.

تابلوساز برای این که بتواند تابلویی زیبا و بی نقص را با کیفیت بالا برای شما بسازد باید از تخصص کافی برخوردار باشد. حرفه ی تابلوساز بسیار مهم بوده و اگر تابلوساز نتواند تابلو را به درستی بسازد نتیجه رضایت بخش نخواهد بود بنابراین برای این که بتوانید تابلوی مناسب و باکیفیتی را داشته باشید باید به مراکز معتبر تابلوسازی مراجعه نمایید. این مراکز از بهترین مواد اولیه در ساخت تابلو ها استفاده می کنند و از افراد دارای تخصص کامل برای ساخت تابلو بهره مند هستند. برای سفارش ساخت تابلو کامپوزیت به سایت مراجعه نمایید. 

انواع تابلو های تبلیغاتی

تابلو های تبلیغاتی در انواع مختلفی وجود دارند. تابلو های فلزی یکی از تابلو هایی هستند که به دلیل دوام بالا مورد توجه قرار گرفته اند. از این تابلو می توان سال ها استفاده کرد اما اگر در منطقه ی دارای رطوبت هستید تابلو های فلزی گزینه ی مناسبی برای شما نیست. همچنین تابلو های فلزی به دلیل سختی کار دارای تنوع کمتری نسبت به سایر تابلو ها می باشند.

تابلو های ال ای دی از انواع دیگ تابلو ها می باشد. این تابلو ها که از لامپ های ال ای دی کوچک تشکیل می شوند قابلیت پخش تصاویر و حروف ها را دارند. لامپ ها کوچک سراتاسر تابلو را پوشانده اند و شما می توانید با این تعداد لامپ انواع مختلفی از کلمات و تصاویر را پخش کنید که می تواند شامل اسلاید هم باشد.

مرکز تابلوسازی برای ساخت تابلو ها با توجه به اندازه و مدل تابل می تواند هزینه را براورد کند. گروه تابلوسازان راما مجموعه ای از تابلوسازان حرفه ای می باشد که تمامی تابلو ها را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به تولید می رسانند .

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 886
نمایش همه
علاقه مندی ها ()