طرح توجیهی مفهومی است که اختصاص به مسائل امکان سنجی در کنار برآورد هزینه های لازم پیش از اجرای یک پروژه می باشد. بنابراین می توانید با استفاده از خدمات نوین طرح توجیهی، موارد مهمی که مرتبط با راه اندازی کسب و کار نو می باشد را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و سپس با اطمینان خاطر می توانید نسبت به راه اندازی کسب و کار تصمیم بگیرید. امکان سنجی طرح توجیهی پیش از آغاز یک پروژه یک نیاز می باشد چرا که با بررسی دقیق و قابل توجه ایده ای که مطرح شده است، مطالعات و تحقیقات وسیعی در رابطه با نیاز بازار انجام می شود. در نتیجه بدین صورت می توان نسبت به سود و زیان اجرای پروژه اطمینان حاصل نمود. برخی از موارد ممکن است ایده هایی به ذهن شما خطور کند که از نظر سرمایه گذاری غیر منطقی باشند و بازار به آن محصول و یا خدمات نیاز نداشته باشد و یا نیاز به سرمایه گذاری اولیۀ زیاد داشته باشد. بنابراین شما با عدم آگاهی و عدم بررسی این موارد، باعث شکست فعالیت خود در همان ابتدای کار می شوید و در مدت زمان کوتاهی ورشکست خواهید شد. لذا اگر شما بر اساس مشاهدۀ لیست گزارش طرح توجیهی و مشاهدۀ تخمین سود سرمایه گذاری خود، می توانید سند موفقیت اجرای پروژه را امضاء کنید. برای اطلاع از هزینه طرح توجیهی به سایت مراجعه کنید. 

بررسی نقشه طرح توجیهی

بررسی نقشه طرح توجیهی که همان راه رسیدن به اهداف اجرای پروژه می باشد، بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع در این مسیر میزان چالش ها و خطراتی که افراد با آن درگیر می باشند، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود تا بتوانند از همان ابتدا میزان درصد سود و زیان اجرای پروژه را محاسبه نمایند و سپس از بررسی آن، امکانات مورد نیاز راه اندازی کسب و کار تهیه می گردد. افرادی که قصد پیاده سازی ایدۀ جدیدی داشته باشند باید از خدمات مشاوره ای طرح توجیهی استفاده کنند تا بدین صورت از اطلاعات تخصصی افرادی که اشراف کامل نسبت به بازار و مسائل اقتصادی دارند، به نفع موفقیت اجرای پروژه بهره گیرند. برای اینکه گزارش طرح توجیهی انجام شود نیاز به زمان و تحقیقات زیادی دارد تا کلیۀ جوانب مالی و اقتصادی کسب و کار مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار گرفته شود تا بدین وسیله بتوان امکان سنجی تجهیزات مورد نیاز اجرای پروژه لیست تهیه شود.

اجرای تدوین طرح توجیهی

اجرای تدوین طرح توجیهی نیاز به تهیه لیست جداول و مقیاس های مورد نیاز پروژه دارد که می تواند مرتبط با ذکر عنوان پروژه، تعیین مجریان، محل اجرای پروژه، خلاصه نویسی طرح، میزان اشتغال زایی، تعیین میزان سرمایه ثابت، میزان سرمایه گذاری کلی و جزئی، ابعاد زمین و بنای احداث مجموعه، میزان و نوع تسهیلات مورد نیاز، تعیین نقطه سر به سر تولید محصول، مدت زمان برگشت سرمایه اولیه، مقدار نرخ بازدهی سرمایۀ اولیه، تعیین ادوات و ماشین آلات مورد نیاز، تجهیزات و وسایله نقلیه حمل و نقل، مصالح و مواد اولیه مورد نیاز، تعیین مقدار هزینۀ لازم پیش از بهره برداری، تخمین مقدار سرمایۀ در حال گردش و ... باشد. برای اطلاع از خدمات طرح توجیهی لبنیات به سایت مراجعه کنید. 

طرح توجیهی اقتصادی و سرمایه گذاری

 در نتیجه پس از تهیۀ لیست این جداول می توانید طرح توجیهی اقتصادی و سرمایه گذاری را به صورت اصولی دنبال کنید. به این ترتیب می توانید میزان سود و زیان اجرای پروژه را به مقدار قابل توجهی تخمین بزنید و سپس با داشتن آگاهی نسبت به سوددهی قطعی پروژه، می توانید طرح اقتصادی و سرمایه گذاری خود را آغاز نمائید.

شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا با استخدام نیروی تحصیلکرده آکادمیک در زمینه های اقتصادی و مالی قادر به ارائه خدمات تخصصی طرح توجیهی به همراه بررسی مسائل امکان سنجی و مطالعات بازار برای سرمایه گذاری شما می باشد.

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 860
نمایش همه
علاقه مندی ها ()