طرح توجیهی، یک سری برنامه ریزی های جامع برای بررسی هدف گذاری های انجام یک کسب و کار به همراه تجزیه و تحلیل موارد مختلف چشم انداز اجرای پروژه می باشد که با نگارش آنها می توان درصد موفقیت سرمایه گذاری را تخمین زد. محاسبه و بررسی تمام نکات مختلف که مرتبط با راه اندازی یک کسب و کار موفقیت آمیز می شود، نیاز به سرمایه گذاری زمان و هزینه دارد که باید به دست متخصصان مجرب و کاردان سپرده شود. در نتیجه با کشیدن نقشۀ اجرای مراحل طرح توجیهی پیش رو می توانید نسبت به مباحث مختلف چون موارد مالی و اقتصادی، کنترل و نظارت اجرای پروژه، امکان سنجی نیازهای پروژه و ... آگاهی پیدا کنید. سپس با تجزیه و تحلیل دقیق این نکات می توانید نسبت به خروجی موفقیت آمیز راه اندازی کسب و کار اطمینان حاصل نمائید. نگارش طرح توجیهی برای شروع یک فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری، یک نیاز ضروری محسوب می شود چون با وجود تورم و مسائل اقتصادی مردم، به راحتی نمی توان کسب و کار جدیدی را راه اندازی نمود که هیچ اطلاعاتی نسبت راه اندازی کسب و کار نداشته باشید. در نتیجه ممکن است که میزان زیان به نسبت سود بیشتر شود و منجربه ورشکستگی کسب و کار تازه تأسیس شما شود.

خدمات مشاوره ای طرح توجیهی

خدمات مشاوره ای طرح توجیهی برای مشاغل مختلف در زمینه های کشاورزی،گردشگری، خدماتی، تولیدی، دامپروری، مواد غذایی، ساخت و ساز، صنعتی، کسب و کارهای سلولزی، فلزی، صنایع خودروسازی و ... نیاز است. چرا که با مطالعات فنی در تدوین طرح توجیهی می توان موارد مختلف مرتبط با هزینه های سرمایه گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا بدین صورت بتوان چشم اندازهای راه اندازی کسب و کار را بررسی نمود. بدین صورت می توانید میزان درصد موفقیت سرمایه گذاری جدید را تخمین زد تا بتوان به درستی مراحل اجرایی پروژه را انجام داد. در واقع تجزیه و تحلیل مسائل طرح توجیهی برای تولید یک کالای جدید و همچنین ارائه خدمات به دیگران مطرح می شود. بدین صورت نیاز است که رهبر کسب و کار نسبت به بازار تولید کالا و یا خدماتی که قرار است به دیگران ارائه دهد، علم و دانش کافی داشته باشد و سپس بر اساس آنها منابع مالی، سیستم حمل و نقل، وسایل فنی و مهندسی مورد نیاز، استخدام نیروی انسانی متخصص و مجرب و ... را مورد بررسی دقیق قرار دهد. بنابراین می تواند با اطمینان خاطر نسبت به راه اندازی فعالیت تولیدی و خدماتی خود تصمیم یگیرد.

ارائه طرح توجیهی تیپ صنعتی

ارائه طرح توجیهی تیپ صنعتی از جمله موارد مهم برای کسب و کارهای صنعتی است که نیاز به سرمایه گذاری بالا دارد. به همین منظور استفاده از خدمات مشاوره ای طرح توجیهی می تواند پیش از اقدام راه اندازی کسب و کار، دانش و اطلاعات جامعی نسبت به بازار جامعه و میزان سرمایه گذاری لازم نسبت به نوع فعالیت شما مشخص نماید و به نوعی با تهیه گزارش های فنی و مهندسی به شما کمک می کند نسبت به میزان سود و زیان فعالیتی که قرار است راه اندازی نمائید، آگاهی پیدا کنید. برای سفارش طرح توجیهی پرورش ماهی خاویار به سایت مراجعه کنید. 

مطالعات امکان سنجی طرح توجیهی

مطالعات امکان سنجی طرح توجیهی به مسائلی که مرتبط با تجهیزات فنی، سیستم های حمل و نقل، جذب پرسنل مجرب و وسایل اختصاصی است، اطلاق می شود. در نتیجه می توان آنها را لیست کرد و میزان سرمایه ای که برای اجرای هر کدام از آنها لازم می باشد را از پیش مشخص نمود و مبتنی بر آنها سرمایه گذاری اولیه را معین کرد.

شرکت مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع مطصا با سال ها فعالیت حرفه ای در حوزۀ ارائه خدمات نوین مهندسی مشاوره ای مرتبط با امور تدوین طرح توجیهی در تهران فعالیت می کند.

  تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 846
نمایش همه
علاقه مندی ها ()