اکسیژن ساز  از جمله دستگاه های پرکاربرد پزشکی است که به منظور ساخت اکسیژن به کار برده می شود. همانطور که می دانید اکسیژن ماده ای است که برای بافت های اندام موجودات زنده چون انسان حیاتی است و عدم تنفس اکسیژن می تواند منجربه مرگ افراد می شود و کمبود آن نیز به میزان قابل توجهی به اندام های بدن و مغز آسیب جدی وارد می کند. از این رو برخی از افراد که مشکلات ریوی دارند، با استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز ، مقداری از کمبود اکسیژن شخص را جبران می کند. به همین منظور مراکز درمانی و افرادی که با این مشکلات روبرو هستند متناسب با نیاز و تجویز پزشک، خرید دستگاه اکسیژن ساز را انجام می دهند که از نظر پزشکی کاربردی باشد.

تجهیزات پزشکی بارمان به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و عرضۀ انواع تجهیزات پزشکی از جمله انواع اکسیژن ساز و سایر دستگاه های مرتبط پزشکی، به همراه گارانتی در سراسر کشور می باشد.

کاربرد اکسیژن ساز

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، کاربرد اکسیژن ساز برای تأمین اکسیژن برای افرادی که با کمبود اکسیژن روبروه هستند، به کار برده می شود. از این رو بیمارستان ها و درمان ها به طور قطع باید مجهز به دستگاه های اکسیژن ساز باشند تا بتوانند نیاز بیماران تنگی نفس را جبران کنند.

کمبود اکسیژن بیماری های متعددی را برای موجودات زنده ایجاد می کند که هیپوکسی یکی از مهمترین آنها به شمار می آید و علائم بالینی چون کبودی لب، صورت و بدن را به صورت سیانوز نشان می دهد و در صورت عدم رسیدن اکسیژن به موقع به فرد، منجربه مرگ شخص می شود. به همین دلیل استفاده از دستگاه اکسیژن ساز و اکسیژن درمانی می توان افرادی که با مشکل تنگی نفس روبرو هستند، درمان نمود.

در حال حاضر برخی از بیماری های ریوی، چون آمفیزم و انسداد ریه، پنومونی، بیماری های قلبی، آسم و ... هستند که برای بهبود وضعیت تنفس آنها نیاز بالایی به دستگاه های اکسیژن ساز دارند که بدین وسیله بتوانند، کمبود اکسیژن از دست داده را برای بیماران جبران کنند. انواع اکسیژن ساز با برندهای ایرانی و خارجی تولید و در بازار عرضه می شوند که مراکز درمانی متناسب با نیاز مجموعۀ خود، این دستگاه های اکسیژن ساز را با قیمت ارزان و مناسب خریداری می کنند که بتوانند نیاز بیماران خود را مرتفع سازند. توجه به این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است چون مزایای متعددی دارد که در ادامۀ مقاله بیشتر به آن می پردازیم.

از مهمترین مزایای دستگاه اکسیژن ساز می توان به تنظیم و تصفیه گردش خون اشاره نمود که عدم اکسیژن در بدن موجب تنگی نفس و به تبعه آن کُندی گردش خون می شود. بنابراین با استفاده از دستگاه اکسیژن ساز 100 درصد به میزان قابل توجهی می توان به روند جریان خون در مسیر رگ ها کمک نمود. برای خرید ونتیلاتور به سایت مراجعه کنید. 

با استفادۀ به موقع از دستگاه اکسژن ساز به راحتی می توان برخی از بیمارانی که با مشکل قلبی و عروقی مواجه هستند، درمان نمود. همچنین به منظور مبارزه با بیماری های تنفسی و آسم نیز به کار برده می شود. افرادی که با مشکلات ریوی مرتبط با استنشاق مواد شیمیایی روبرو هستند به کار برده می شود که بتوانند اکسیژن خالص به ریه های چنین بیمارانی برسانند.

بدین وسیله خرید و فروش دستگاه اکسیژن ساز در سراسر جهان رایج است. از این رو برخی از شرکت ها و مراکز به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات پزشکی چون دستگاه اکسیژن ساز فعالیت می کنند.

تجهیزات پزشکی بارمان از جمله مجموعه هایی است که به صورت کاملاً حرفه ای در حوزۀ فروش تجهیزات پزشکی چون اکسیژن ساز ساخت ایران و غیره در تهران فعالیت می کند.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 650
نمایش همه
علاقه مندی ها ()