بای پپ یکی از کاربردی ترین تجهیزات پزشکی با کاربرد خاص می باشد که تحت نظارت پزشک مورد استفاده قرار گرفته می شود. دستگاه بای پپ به منظور برخی از اختلالات تنفسی به کار برده می شود که در این مقاله قصد شرح مختصری از کاربرد و مزایای دستگاه بای پپ را داریم. با توسعۀ علم و فناوری پزشکی هر روز شاهد اختراع دستگاه های پیشرفتۀ پزشکی در جهان هستیم که برای تشخیص و درمان بیماری های مختلف ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

مراکز درمانی برای خرید بای پپ می توانند به مرکز تجهیزات پزشکی بارمان مراجعه نموده و متناسب با نیاز مجموعه، مناسب ترین مدل دستگاه بای پپ را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی خریداری نمائید.

کاربرد دستگاه بای پپ

کاربرد دستگاه بای پپ برای عارضۀ آپنه یا همان توقف موقتی تنفس است که هنگام خواب برای افراد اتفاق می افتد. مشکل آپنه به نارسایی تنفسی که فرد هنگام خواب با آن مواجه می شود، گفته می شود. حالت قسمت هایی از بافت گلو هنگام خواب، به دلیل عدم فعالیت شُل می شود و وزن عضلات به سایر بخش ها انباشته می شود و این مسئله موجب تنگ شدن و یا مسدود کامل راه تنفس فرد می شود. در این شرایط اکسیژن تازه به بدن شخص وارد نمی شود و این مسئله برای فرد احساس خفگی به دنبال خواهد داشت. از این رو برای جلوگیری از خفگی کامل، فرد را از خواب بیدار می کنند و تکرر چنین اختلالی در روند خواب، بیماری های دیگری چون افزایش فشار خون، عدم عملکرد صحیح عروق بدن و در نهایت منجربه سکته های قلبی و مغزی می شود. بنابراین پزشک متناسب با ساختاری که دستگاه بای پپ دارد، استفاده از این دستگاه را برای بیمار تجویز می کند.

البته برخی از مواقع اختلالات خرناس و خروپف ها که منجربه ایجاد صداهای گوش خراش برای فرد می شود را می توان با استفاده از دستگاه بای پپ درمان کرد. در واقع به طور کلی نحوه و تعدد کاربرد بای پپ بستگی به سطح اختلال و تجویز پزشک دارد.

دستگاه بای پپ را به عنوان وسیلۀ کمکی برای فرد ساخته اند که به واسطۀ آن بتوان فشار هوایی که داخل ریه ها وارد می شود، افزایش دهند، تا بدین وسیله بتوانند اکسیژن پرفشاری را به سمت ریه منتقل کنند. بدین وسیله بتوانند کم کاری عضلات شُل شده و انسداد کننده را برای انتقال اکسیژن جبران کنند. استفاده از بای پپ در طول مدت خواب به بیمار توصیه می شود و متناسب با وضعیت فرد، واکنش دَم و بازدم تنظیم می شود.برای اطلاع از فروش اکسیژن ساز به سایت مراجعه کنید. 

دستگاه بای پپ دارای قسمت سخت افزاری یا همان پنل اصلی است که قابلیت تنظیم فشار هوا، لوله تنفسی و ماسکی را برای اپراتور امکان پذیر می سازد. قسمت لولۀ تنفسی یا ماسک بای پپ بر روی صورت فرد و در طول خواب شبانه قرار گرفته می شود. به همین جهت پزشکان از این دستگاه استقبال بیشتری کرده اند تا به واسطۀ آن بتوانند فشار ورودی و خروجی هوا را برای تنفس فرد یکسان نمایند. روند عملکرد بای پپ به صورت هوشندانه صورت می گیرد و اکسیژن مورد نیاز دَم را با فشار استنشاقی به سیستم تنفسی فرد پمپاژ می کند و بستر مناسبی برای انتقال اکسیژن را برای فرد ایجاد می کند. بای پایپ پلاس یکی از برندهای معتبر ساخت ایران است که دارای خدمات پس از فروش به همراه گارانتی تضمین شدۀ شرکت می باشد.

داشتن حسگر فشار، حسگر برای جریان گاز، تنظیم کنندۀ فشار مثبت و مدهای سی پپ و اتوسی پپ برخی از ویژگی های دستگاه بای پپ می باشد.

بنابراین پیش از خرید بای پپ، به طور دقیق مشخصات فنی دستگاه را مطالعه نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تجهیزات پزشکی بارمان تماس بگیرید.

 

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()