ساک پارچه ای نوعی ساک دستی پارچه ای است که از پارچۀ خاصی تهیه می شوند. تکنولوژی تولید پاچه های ساک پارچه ای منحصربفرد است و توانسته تحولی عظیم در صنعت تجهیزات تبلیغاتی بوجود آورد. اسپان باند یا نان وون پارچه ای است که جهت تولید ساک پارچه ای مورد استفاده قرار گرفته می شود و فاقد تار و پود بوده و به کمک حرارت و دمای بالا به یکدیگر متصل می شوند.

شرکت پارچینه به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ تولید نایلون و همچنین نسل جدید پارچه های بی بافت در سطح کشور می باشند. این مجموعه متناسب با نیاز بازار، امکان فروش انواع ساک پارچه ای چاپ دار را مهیا نموده است.

فروش ساک پارچه ای و ویژگی های آن

 نکتۀ مهمی که در رابطه با ویژگی ساک پارچه ای وجود دارد، سبک بودن، تنوع بالای رنگبندی و طرح، استحکام بالا، قابلیت چاپ پذیر بودن آنها می باشد. افرادی که جهت امور تبلیغاتی نیاز به خرید ساک پارچه ای جهت امور تبلیغاتی خود دارند، می توانند به طور مستقیم از طریق شرکت های تولید کننده و عرضه کنندۀ پارچه های اسپان باند در سطح کشور اقدام نمائید.

پارچه اسپان باند که جهت تولید انواع ساک پارچه ای مورد استفاده قرار گرفته می شوند، دارای ساختاری مشابه پارچه می باشند ولی دارای تار و پود نمی باشند. این نوع پارچه از جمله پارچه های سبک و مستحکم شناخته می شود و امروزه با ورودی این نوع پارچه در صنعت تبلیغات، موجب کاهش مصرف نایلون های تبلیغاتی شده است. خرید و فروش ساک پارچه ای توانسته مزایای متعددی در حفظ محیط زیست داشته باشد. افرادی که طرفدار محیط زیست هستند، می توانند در لیست محصولات تبلیغاتی مجموعۀ خود، ساک های پارچه ای با نشان و لوگوی مجموعه را داشته باشند. افراد دیگر نیاز به استفاده از نایلون دستی برای جابجایی وسایل مختلف نخواهند داشت.

جهت خرید کیسه سر جمع شو نان وون و ساک پارچه ای ارزان می توانید با شرکت پارچینه تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 فروشگاه پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()