ساک دستی سوزنی در سال های اخیر به عنوان محصولات تبلیغاتی شناخته می شود. ساک دستی سوزنی از پارچه های اسپان باند 60 الی 90 گرمی تولید می شوند. این نوع از پارچه ها از نظر شکل ظاهری دارای بافت سوزنی هستند و به همین دلیل با عنوان ساک دستی سوزنی شناخته می شوند. علت اصلی استقبال از خرید ساک دستی سوزنی، داشتن استحکام بالای این نوع پارچه در برابر شرایط محیطی و تابش مستقیم نور خورشید است. علاوه بر آنکه نسبت به پارگی مقاومت بالایی دارد.

شرکت پارچینه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تولید و چاپ انواع ساک دستی سوزنی در ابعاد و طرح های مختلف فعالیت می کند. این مجموعه جهت تولید کیسه های پارچه ای سوزنی از دستگاه های تمام اتوماتیک بهره گرفته می شود.

مشخصات و قیمت ساک دستی سوزنی

قیمت ساک دستی سوزنی بر اساس مشخصات فنی تولید این محصول چون ابعاد، جنس پارچه، تعداد سفارش، رنگبندی، نوع چاپ و میزان ضخامت آن تعیین می گردد. افرادی که علاقه مند به خرید ساک دستی سوزنی با چاپ مورد پسند خود هستند، می تواند طرح مورد نظر را به صورت فایل با فرمت های کرل و پی دی اف به واحد فروش پارچینه ارسال نمایند.

هزینۀ چاپ ساک دستی سوزنی بر اساس طرح و رنگ مشخص می گردد. بنابراین پیش از سفارش خرید انواع ساک دستی سوزنی اسپان باند می توانید از طریق واحد فروش مجموعه، به کلیۀ اطلاعات مورد نظر خود دست یابید. با توجه به کیفیت بالای کیسه های پارچه ای، کاربرد آن را می توان جهت امور تبلیغاتی در سطح شهر مشاهده نمائید. در واقع میان ساک مقوایی، نایلونی و پارچه ای سوزنی، عموم مردم ترجیه به استفاده از ساک دستی سوزنی را دارند.

اگر قصد سفارش ساک دستی پارچه ای و  خرید نایلون را دارید، می توانید با واحد فروش شرکت پارچینه تماس بگیرید و پس از هماهنگی های لازم، سفارش خود را به صورت اینترنتی، تلفنی و یا حضوری ثبت نمائید.

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 402
نمایش همه
علاقه مندی ها ()