زغال سفید از دیگر انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود. علت اصلی نامگذار این نوع زغال، به دلیل رنگ سفید این نوع زغال می باشد. افراد زیادی علاقه مند به خرید زغال سفید هستند چون از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حرارت بالایی تولید نموده و مدت زمان زیادی طول می کشد که خاکستر شود. عموماً در میان عرضه کنندگان ذغال، ذغال سفید با عنوان زغال بدون جرقه، بدون گاز و بو، ماندگاری بالا، تولید حرارت بالا و خاکستر اندک شناخته می شود.

سالار سوز جنوب با بهره گیری از افراد مجرب و همچنین امکانات لازم، قادر به تهیه و توزیع انواع زغال معمولی و  زغال سفید با قیمت مناسب می باشند. افرادی که نیازمند به تهیۀ زغال سفیدک دار هستند، می توانند با دفتر فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

فاکتورهای مهم خرید زغال سفید

فاکتورهای متعددی وجود دارد، که هنگام خرید زغال با دوام باید مد نظر قرار گرفته شوند. نوع، وزن، عدم تولید بوی نامطبوع و دود، داشتن دوام و ماندگاری بالا و تولید حرارت زیاد از موارد مهم و کلیدی هستند که هنگام خرید زغال سفید نیز باید در نظر گرفته شوند. پایۀ اصلی تولید ذغال سفید را زغال های بی کیفیت تشکیل می دهد. با اجرای فرآیند خاص، می توان از این نوع زغال ها کسب درآمد نمایند. جهت خرید زغال، میزان حرارتی که تولید می کند و اینکه بوی نامطبوع نداشته باشد.

ساختار زغال سفید به نحوی است که هیچ خطری برای محیط زیست نداشته و افرادی که طرفدار محیط زیست هستند، از مزایای این نوع زغال استفاده می نمایند. زغال سفید درصد زیادی از آب خود را کاهش داده است. فروش زغال سفید بسیار مقرون به صرفه می باشد و افراد زیادی طرفدار خرید این نوع ذغال می باشند.

جهت خرید زغال کبابی ، زغال سفید، زغال لیمو و غیره می توانید با بخش فروش سالار سوز جنوب تماس گرفته و سپس به صورت غیر حضوری با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()