زغال کبابی از جمله زغال های پرکاربرد است که امروزه افراد زیادی جهت مصارف پخت و پز از مزایای ان نوع زغال بهره می گیرند. تهیه زغال کبابی به روش سنتی صورت می گیرد چون از کیفیت بالا برخوردار است. فروش زغال کبابی از جمله انواع زغال پرفروش موجود در بازار محسوب می شود. زغال محصولی است که درصد بالایی از آن را کربن تشکیل می دهد. هنگام تهیۀ زغال، امکان تولید ذغال با درصد خلوص 80 الی 90 درصد کربن خالص امکان پذیر است. 

در صورت نیاز به تأمین عمدۀ زغال کبابی و دیگر انواع ذغال رایج می توانید با دفتر فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در عرصۀ تهیه و توزیع انواع زغال کبابی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فعالیت خود ادامه می دهد.

فاکتورهای مهم در خرید زغال کبابی

همانطور که بدان اشاره نمودیم، هر چه درصد خلوص کربن زغال بیشتر باشد، از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. جهت تولید زغال کبابی از انواع چوب درختان چون درخت بادام، انجیر، مرکبات و غیره استفاده می شود.

زغال سنتی، زغال فشرده، زغال قالبی، زغال شومینه، زغال قلیون و زغال کبابی از انواع ذغال موجود در بازار محسوب می شوند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری خاص می باشند. عموماً تهیۀ ذغال کبابی از زغال فشرده صورت می گیرد چون بدون دود و بو است و بهترین گزیننه جهت پخت و پز در محیط خانگی و بالکن می باشد و تأثیر منفی بر روی طعم و عطر غذا نخواهد داشت.

قیمت زغال کبابی به فاکتورهای مهمی چون وزن بسته بندی و کیفیت آن دارد.

جهت خرید زغال سفید و زغال کبابی به صورت غیر حضوری می توانید با دفتر فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت کاملاً اختصاصی در زمینۀ فروش انواع زغال ایرانی و خارجی فعالیت دارند و می توانند شما را راهنمایی کنند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()