زغال لیمو از پرفروش ترین انواع ذغال موجود در بازار محسوب می شود. ذغال لیمو به طور مستقیم از چوب مرکبات تشکیل می شود. چوب درختان مرکب چون لیمو ترش و لیمو شیرین از کیفیت بالا برخوردار است و این مسئله موجب شده تا افراد بیشتر علاقه مند به خرید زغال لیمو در بسته بندی های مختلف باشند. این نوع زغال از ماندگاری بالا برخوردار است و از زغال های مناسبی است که تولید حرارت زیاد می کند و در مدت زمان کوتاهی می سوزد.

سالار سوز جنوب از سابقۀ طولانی در حوزۀ تأمین و فروش انواع زغال ایرانی و وارداتی برخوردار است. این مجموعه پس از بررسی نیاز بازار توانسته است، زغال های متنوعی را تأمین نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

فروش زغال لیمو

امروزه شهر نشینی باعث شده تا افراد به سهولت نتوانند دسترسی به چوب خشک داشته باشند و در صورت نیاز بتوانند جهت تهیۀ کباب و یا کارهای دیگر سوخت زغالی تهیه نمایند. بدین ترتیب برخی از افراد فعالیت خود را در حوزۀ تولید زغال آغاز نموده اند. از چوب های با کیفیت و منسجم چون چوب درخت مرکبات، چوب درخت سیب، چوب درخت انجیر، بادام و غیره جهت تولید انواع زغال بهره گرفته می شود. در همین راستا شاهد فروش زغال لیمو در ابعاد و اشکال مختلف می باشیم. فروش زغال مصری از طریق سایت انجام می گیرد. 

مصارف عمدۀ زغال لیمو عبارتند از ذغال قلیان، تهیۀ کباب و غذا، زغال شومینه و غیره می باشد. این ذغال لیمو به سرعت آتش گرفته و از ماندگاری بالا برخوردار است.

قیمت زغال لیمو نیز بر اساس وزن بسته بندی و میزان کیفیت زغال مشخص می شود. جهت تأمین ذغال مورد نیاز خود، می توانید از مزایای زغال لیمو بهره مند شوید.

جهت سفارش عمده و اندک زغال لیمو و دیگر انواع زغال می توانید با سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()