حمل و نقل بین المللی روسیه توسط تنها برخی از شرکت ها در سطح کشور انجام می گیرد. پروسۀ حمل و نقل بین المللی روسیه مرتبط با امور صادرات و واردت محصولات بین این دو کشور صورت می گیرد. قدمت فعالیت تبادلات صادارت و واردات در سطح کشور به بیش از چند دهه باز می گردد و برخی از شرکت ها با رعایت یک سری نکات مهم و قوانین تجارت بین المللی با روسیه وارد مذاکرات شده اند و بدین وسیله در ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی روسیه فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان ادامه می دهند.

شرکت سیوان ترابر دامون فعالیت خود را در حوزۀ ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی و تجارت بازرگانی خارجی آغاز نموده است و با تکیه بر دانش متخصصین مجرب و اهل فن توانسته اند گام های مؤثری در جهت مسیر پرفراز و نشیب تجارت جهانی چون حمل و نقل بیل المللی روسیه بردارد.

مزایای انجام امور حمل و نقل بین المللی روسیه

مهمترین فاکتور جهت استقبال از تجارت جهانی، رونق بخشیدن به بخش دولتی و خصوصی است. در واقع با استفاده از تمامی پتانسیل ها می توانند در جهت رشد و توسعۀ صنعت گران و تولید کنندگان استفاده نمایند. شرکت های معتبر که در حوزۀ امور حمل محصولات صادراتی و وارتی از / به کشور روسیه فعالیت دارند. با تکیه بر دانشی که در عرصۀ مبادلات بین المللی و قوانین بازرگانی خارجی کسب نموده اند، با بهترین کرایه حمل، قادر به انجام حمل و نقل بین الملی روسیه می باشند. در این صورت می توانند روابط صحیح و قانونی فی ما بین طرفین قرارداد را به بهترین شکل ممکن برقرار کنند. شهرهای مسکو، سنت پترزبورگ، تالیاتی، روستو، مسکو، آستاراخان و ... برخی از شهرهایی هستند، که امکان روابط بین المللی در آنها به صورت قانونی قابل صورت گرفتن است.

جهت دریافت خدمات حمل و نقل بین المللی با روسیه می توانید از خدمات تخصصی شرکت سیوان ترابر دامون با حداقل کرایه و بهترین تجهیزات ترابری استفاده نمائید.

 شرکت سیوان ترابر دامون 

آدرس      تهران -خیابان مطهری - نبش خیابان اورامان - پلاک 50 - واحد 7

 تلفکس      02188849830 

                 02188309810

                    02188141052   

                 02188140749

ایمیل        Info@sivantransport.com 

             sivan.tarabar.damon@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()