کفش ورزشی از جمله کفش هایی است که از نظر ساختاری و ظاهری متفاوت از دیگر انواع کفش موجود در بازار هستند. در این مقاله قصد داریم به برخی از ویژگی های کفش ورزشی و اسپرت بپردازیم. پس از بررسی کلیۀ جوانب می توانید با اطمینان کفش اسپرت مورد پسند خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید. جهت خرید کفش ورزشی حرفه ای نیاز به بررسی دقیق تر خواهد داشت.

تولیدی کفش آرمیس با هدف مشتری مداری، توانسته اند در لیست محصولاتی که به بازار عرضه می کنند، انواع کفش ورزشی زنانه و مردانه را بیفزایند.

مشخصات فنی کفش ورزشی

کفی کفش ورزشی باید طبی بوده و از استحکام بالایی برخوردار باشد. داشتن وزن سبک کفی، رویۀ منعطف با قابلیت تنفس پذیری، حفظ ارگونومی کف پا در طراحی کفی کفش ورزشی و رعایت سایز استاندارد برخی از مشخصات فنی کفش ورزشی استاندارد محسوب می شوند.

رعایت هر کدام از این موارد در طراحی کفش اسپرت، موجب حفظ سلامت پا می شود. عموماً کفش های ورزشی مناسب باید در کنار داشتن ضخامت کفی که خاصیت الاستیکی و جذب کنندگی ضربه را داشته باشد، سبک بوده و وزن اضافی به پا تحمیل نکند.

هنگام  خرید کفش زنانه ورزشی باید توجه داشته باشید که کفش مناسب با سایز پا باشد، به عبارتی نه تنگ و نه گشاد باشد. در این صورت پا را به راحتی می توانید حرکت دهید و جریان خون رسانی در ناحیۀ پا به راحتی انجام می گیرد. راحتی پشتی کفش که پشت پاشنه پا قرار گرفته می شود، باید سفت و محکم بوده و وضعیت قرارگیری پا را حفظ نماید.

اگر علاقه مند به خرید کفش ورزشی راحت هستید، می توانید از میان محصولات کفش ورزشی زنانه و کفش ورزشی مردانه تولیدی کفش آرمیس انتخاب نمائید و با قیمت ارزان به صورت آنلاین سفارش دهید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()