کفش مردانه دارای یک سری مشخصات ویژه می باشد و متناسب با موقعیت های مختلف می توانند مناسب ترین کفش را تهیه نمایند. کفش راحتی مردانه، کفش ورزشی مردانه، کفش پرسنلی مردانه و ... برخی از انواع مدل کفش مردانه محسوب می شوند. از این رو آقایان می توانند جهت پیاده روی و فعالیت های روزمره از مزایای کفش راحتی استفاده نمایند. با توجه به پیشرفت مد در صنعت تولید کفش، امروزه شاهد تولید انواع کفش مردانه در طرح های مختلف می باشیم.

تولیدی کفش آرمیس بر اساس تکنولوژی روز و همچنین مدهای جدید در صنعت کفش، انواع کفش مردانه اسپرت، اداری، رسمی، پیاده روی و غیره را در سایزهای استاندارد طراحی و تولید نموده است و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند.

خرید کفش پیاده روی مردانه

با توجه به اینکه آقایان فعالیت زیادی در طول روز انجام می دهند، خرید کفش پیاده روی و طبی مردانه در جهت حفظ سلامت فرد خواهد بود چون طراحی این نوع کفش به نحوی است که دارای رویۀ قابل تنفس همراه با منافذ می باشد. از این رو در داخل کفش، جریان هوا وجود دارد و از تعریق بیش از اندازۀ پا جلوگیری می کند و از رشد باکتری و قارچ در پا ممانعت به عمل می آید.

فروش کفش رسمی مردانه نیز متناسب با محیط های اداری و رسمی تولید شده اند و توسط آقایان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. عدم استفاده از کفش مناسب، به مرور زمان خستگی پا را برای فرد به دنبال خواهد داشت. لازم به ذکر بوده که از پا به عنوان قلب دوم یاد می شود و نقش بسزایی در راحتی و آسودگی خاطر فرد خواهد داشت.  

تولیدی کفش آرمیس با راه اندازی خط تولید کفش مردانه توانسته اند، مدل های مختلفی از این کفش را تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 595
نمایش همه
علاقه مندی ها ()