کفش رامش چابک از جمله انواع کفش راحتی است که از کیفیت بالا برخوردار است. با توجه به ویژگی های ظاهری و ساختاری که این نوع کفش دارد، در حال حاضر شاهد فروش کفش رامش چابک مردانه و زنانه در سایزهای استاندارد توسط مجموعۀ آرمیس در سطح کشور می باشیم. سبک طراحی ظاهری کفش رامش چابک بر مبنای کفش رسمی و روزانه می باشد و جهت استفاده در فعالیت های روزانه بسیار مفید بوده و عموم افراد چون کارمندان، محصلین و غیره می توانند در محیط های اداری و همچنین مدارس و دانشگاه ها استفاده نمایند. علاوه بر آن جهت پیاده روی های طولانی نیز می توان از کفش رامش چابک بهره برد.

تولیدی کفش آرمیس با تجهیزات پیشرفته و همراه داشتن پرسنل مجرب و متبحر توانسته اند در لیست محصولاتی که عرضه می کنند، کفش رامش چاپ زنانه و مردانه را داشته باشند. در ادامۀ متن به ویژگی های اصلی کفش رامش چابک خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.

بررسی مشخصات فنی کفش رامش چابک

رویه کفش رامش از جنس پارچه ماراتون است که در قسمت لایه بیرونی کفش تلاش نمودند از پارچۀ شبکه ای و توری استفاده نمایند که امکان تنفس پا میسر گردد و به عبارتی جریان هوا برقرار باشد و پا دچار تعریق نشود. کفش رامش چابک به دلیل نوع مواد اولیه ای که دارد، بسیار سبک وزن بوده و امکان پیاده روی طولانی مدت را برای فرد میسر می سازد. داشتن خاصیت انتقال و گردش هوا در طراحی فوق العاده این کفش، از تعریق بیش از اندازه پا جلوگیری می کند و مانع از بیماری های پوستی و ناخن می شود.

زیرۀ کفش رامش چابک از جنس پلیمر پلی یورتان PU است و به همین دلیل سبک و منعطف می باشد.

جهت خرید کفش رامش چابک زنانه و خرید کفش مردانه رامش چابک می توانید به وب سایت رسمی تولیدی کفش آرمیس مراجعه نمائید.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 663
نمایش همه
علاقه مندی ها ()