کفش راحتی دارای یک سری ویژگی ساختاری است. در این مقاله قصد داریم به مشخصات فنی کفش های راحتی بپردازیم، تا راحت تر بتوانید این نوع کفش را تهیه نمائید. رویه، لایه میانی، کفی، پاشنه و زیره قسمت های مختلف کفش را تشکیل می دهد. پا به عنوان قلب دوم بدن معرفی می شود و سلامت پا نقش بسزایی بر سلامت جسمانی افراد خواهد داشت. از این رو با تولید کفش راحتی و طبی، تلاش می نمایند، جهت انجام فعالیت های روزمره، افراد از  کفش راحتی مناسب استفاده نمایند، که فشار بیش از اندازه به پا وارد ننمایند.

تولیدی کفش آرمیس به صورت تخصصی در زمینۀ تولید انواع کفش زنانه و مردانه فعالیت خود را راه اندازی نموده است. متناسب با موقعیت های مختلف، توانسته اند امکان تولید کفش راحتی، رسمی و اسپرت را فراهم سازند.

اهمیت خرید کفش راحتی

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید کفش راحتی وجود دارد، داشتن زیرۀ انعطاف پذیر و رویۀ تنفس پذیر می باشد. کفش راحتی به دلیل ساختار فوق العاده ای که دارد، بهترین گزینه جهت انجام فعالیت های روزمره می باشد. به عبارتی از کفش راحتی می توان برای پیاده روی طولانی مدت استفاده نمود چون سبک است و مشکلات پا دارد را برای فرد بوجود نمی آورد.

استفاده از رویۀ انعطاف پذیر، منعطف و داشتن منافذ جهت تبادل هوایی موارد مهمی هستند که هنگام خرید کفش راحتی پیاده روی باید مد نظر داشته باشید. عدم وجود منافذ تنفسی در قسمت رویۀ کفش می تواند موجب افزایش تعریق پا شود و بیماری های پوستی و تجدید بوی نامطبوع پا می شود.

در حال حاضر امکان خرید کفش مردانه راحتی و کفش راحتی زنانه برای عموم مردم وجود دارد. جهت سفارش آنلاین کفش راحتی با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده، می توانید به فروشگاه اینترنتی تولیدی کفش آرمیس مراجعه نمائید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()