کفش تزریق مستقیم با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. هدف اصلی از تولید کفش تزریق مستقیم افزایش سطح کیفیت زیرۀ کفش اسپرت و راحتی در برابر اصطکاک و سایش آن با سطح زمین می باشد. پا به عنوان یکی از اعضای مهم و قلب دوم انسان محسوب می شود و در همین راستا نوع پوششی که برای پا در نظر می گیرد، باید از کیفیت بالا برخوردار بوده و ارگونومی فیزیکی پا در طراحی و ساخت آن باید حفظ شده باشد. با ورود صنعت کفش تزریق مستقیم برای زیرۀ PU کفش تغییرات قابل توجهی در تولید کفش بوجود آمده است.

تولیدی کفش آرمیس نیز با بهره گیری از دانش کفش تزریق مستقیم فعالیت خود را راه اندازی نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند محصولات با کیفیتی را در مدل های مختلف تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. با کسب رضایت مشتریان توانسته اند در سطح صادارت کفش تزریق مستقیم نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

ویژگی های کفش تزریق مستقیم

در حال حاضر جهت تولید انواع کفش با کیفیت از روش های مختلف استفاده می شود. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند و شرکت های تولیدی کفش تلاش می کنند، جهت ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود، از بهترین روش جهت تولید انواع کفش زنانه و مردانه استفاده نمایند. یکی از روش های تولید، استفاده از روش تولید کفش تزریق مستقیم است که توسط دستگاه های کاملاً پیشرفته صورت می گیرد و امکان تولید کفش زیره پلی یورتان سبک را میسر می سازد. این مسئله موجب افزایش انعطاف پذیری زیره و کفی کفش می شود. فروش کفش مردانه از طریق سایت انجام می گیرد.

تولیدی کفش آرمیس نیز با بهره گیری از تکنیک تولید کفش تزریق مستقیم فعالیت مجموعۀ خود را راه اندازی نموده و با موفقیت ادامه دهند.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()