فروش کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - تفاوت کفش کار و کفش عادی، بخش اول:

بدیهی است که کفش کار با کفش عادی از زمین تا آسمان فرق دارد زیرا گام برداشتن در حالت عادی با گام برداشتن در محیط های کارگاهی و صنعتی و همچنین فعالیت کردن بسیار متفاوت می باشد. کفش های عادی مستلزم فشار زیاد نیستند اما کفش کار فشار های گوناگونی را در طول روز باید تحمل کنند بنابراین باید از متریال های باکیفیت ساخته شده باشند تا بتوانند در برابر عوامل مختلف محیطی مقاومت کنند.

فروش کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - تفاوت کفش کار و کفش عادی، بخش دوم:

چنانچه شما در یک اداره مشغول به کار می باشید و یا در یک کارگاه صنعتی اشتغال دارید حتماً باید در هنگام خرید کفش های خود از یک سری قواعد پیروی کنید تا کفشی مناسب و منطبق با کاربری خود انتخاب نمایید. به طور مثال افرادی که در شغل های بتن ریزی مشغول به کار می باشند مطمئناً باید ملزومات این شغل، در انتخاب کفش در نظر گرفته شود. کفش های کاری که دقیقا منطبق با شغل فرد باشند کمی سخت پیدا می شوند اما فروشگاه رادین ایمن خرید دستکش کار و کفش کار را در مدل های بسیار متنوع آغاز نموده است. حتماً شما می توانید کفش مناسب کار خود را در این مرکز پیدا کنید.این فروشگاه به دلیل اینکه اقشار ضعیف جامعه عموماً از این محصولات استفاده می‌ کنند قیمت های بسیار مناسبی را بر روی اجناس خود قرار داده است.

فروش کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - جوراب مناسب برای کفش کار:

همانطور که اشاره شد عموماً کفش کار در تمام طول روز در پای کاربر می باشد و در ایستادن، شرایط مختلف محیطی، گام برداشتن و غیره دائماً در انعطاف هستند به همین جهت به استثنای استاندارد بودن کفش حتماً باید جوراب های مناسبی نیز در ارتباط با این موضوع استفاده کرد.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()