فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - چطور کفش ایمنی استاندارد انتخاب کنیم:

کفش ایمنی استاندارد حتماً باید دارای سرپنجه های فولادی باشد تا در فضا هایی مانند کارخانجات صنعتی، فضا های کارگاهی، تراشکاری ها، تعمیرگاه ها، کابینت سازی ها، صنایع ماشینکاری و غیره بتواند به راحتی پا را در برابر عوامل بیرونی فیزیکی مصون نگه دارد. حتماً باید برای ساخت کفش ایمنی استاندارد از جنس جیر یا چرم‌ هایی مانند آن استفاده شود. این متریال باعث دیدن آلودگی کفش توسط کاربر خواهد شد و مطمئناً از بین بردن آلودگی روی کفش به استثنای سلامت کاربر باعث طول عمر کفش نیز خواهد شد. سعی کنید برای اماکنی مانند کارخانجات مواد غذایی از کفش های استفاده کنید که رنگی سفید دارند تا به سرعت بتوانید مشکلات بهداشتی در آنها را شناسایی کنید.

فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - امتیازات کفش ایمن بخش اول:

در ابتدا باید اشاره کنیم به افرادی که در محل کار خود با برق در ارتباط می باشند، این افراد حتما باید در انتخاب کفش ایمنی استاندارد خود دقت کنند و کوچکترین قطعات فلزی در کفش های انتخابی آنها وجود نداشته باشد. کفش هایی که برای محیط هایی مانند ادارات برق واحدهای صنعتی و محیط های این چنینی تولید می شوند حتما باید از متریال های عایق برای تولید آنها استفاده شود.

فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - امتیازات کفش ایمن بخش دوم:

افرادی که در مراکز صنعتی با ابزارآلات و قطعات آهنی سنگین کار می کنند و یا افرادی که در جابجایی این قطعات فعالیت دارند می بایست از کفش های ایمنی استانداردی استفاده کنند که دارای سر پنجه های فلزی باشند. این کفش ها به راحتی در محیط هایی که قطعات و اجسام سنگین احتمال سقوط دارند قادر می باشند از پنجه های پا به طور کامل مراقبت نمایند. بنابراین در هنگام خرید کفش ایمنی مانند خرید کفش عایق برق و جوشکاری حتماً به ملزومات شغلی خود و کاربری کفش دقت کافی و وافی را داشته باشید.

فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن هم اکنون قابل انجام است.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()