قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن:

قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - دیباچه:

کفش کار یک محصول بسیار عالی برای تمامی محیط های کاری می باشد، به راحتی از نام این محصول می‌ توان کاربرد های آن را حدس زد. در واقع کفش کار به سادگی قادر خواهد بود چندین برابر کفش های معمولی در محیط های کاری مقاومت داشته باشد و همچنین پای افراد را در این محیط ها از خطرات فیزیکی و عوامل متعدد محیطی مصون نگه دارد. امروزه  قیمت کفش کار با توجه به سیر صعودی قیمت های کشورمان بسیار گران می باشند اما چنانچه قصد خرید کفش کار را دارید و در خصوص قیمت آن خواهان کسب اطلاعات هستید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری از فروشگاه رادین ایمن این اطلاعات را کسب نمایید. قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - قیمت کفش کار:

مطمئناً در قدم اول خرید کفش کار، قیمت کفش کار در جایگاه ویژه ای قرار دارد. قیمت کفش کار به راحتی تعیین کننده نوع جنس و کاربری کفش خواهد بود، البته حتماً برای کفش کار خود پس انداز داشته باشید تا بتوانید کفشی را خریداری کنید که دقیقاً منطبق با نیاز های کاربری شما باشد زیرا این محصول وظیفه مراقبت از پای شما را بر عهده دارد بنابراین اگر قیمت بیشتر نیز بابت آن پرداخت کنید کاملاً ارزشش را خواهد.  خرید دستکش کار را از رادین ایمن با قیمت ارزان انجام دهید.

امروزه برند های گوناگونی در خصوص تولید کفش کار فعالیت دارند و هر کدام از این برند ها قیمت های مختلفی بر روی مدل های تولیدی خود قرار داده اند، توصیه می‌ کنیم برای مطلع شدن از قیمت های کفش کار به فروشگاه رادین ایمن مراجعه کنید. این فروشگاه به صورت غیر حضوری نیز فعالیت می کند بنابراین می توانید از سایت این مجموعه نیز باز دید کنید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 596
نمایش همه
علاقه مندی ها ()