قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - مصارف کفش ایمنی:

بی تردید در فضا های کاری هر از گاه شاهد سقوط اشیا و اجسام مختلفی هستیم، البته بسته به نوع فعالیت خطرات دیگری مانند سر خوردن، لغزش پا، برش قسمتی از بدن، سوختن بدن و غیره نیز وجود دارد که با استفاده از تجهیزات ایمنی می توان از صدمه زدن این اتفاقات به بدن جلوگیری کرد. مطمئناً کفش های کار در برابر خطراتی مانند لغزش، سر خوردن، سقوط اجسام و اشیا بر روی پا کاربرد فراوان دارند. همچنین کفش ایمنی در محیط های شیمیایی به راحتی می توانند پا را در برابر مواد شیمیایی و اسیدی محافظت کنند، این موارد تنها بخشی از کاربرد های کفش ایمنی می باشد. در خصوص قیمت این محصولات باید بگوییم که قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن بسیار مناسب است.

قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - کفش ایمنی نسوز:

عموماً کفش های ایمنی نسوز قادر می باشند تا را در برابر دمای بالا از پا مراقبت کنند، برخی از آنها تا ۱۵۰ درجه سانتیگراد را نیز می توانند تحمل کنند و از انتقال حرارت درون کفش کاملاً جلوگیری به عمل می آورند. این کفش ها برای مصارفی مانند تراشکاری، آتش نشانی و دیگر مراکزی که در دمای بالا فعالیت دارند بسیار مناسب است، البته قیمت کفش ایمنی با این ویژگی ها طبعا ارزان نیست. خرید کفش عایق برق و جوشکاری را از سایت رادین ایمن انجام دهید.

قیمت کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - مدل های گوناگون کفش ایمنی:

لازم به ذکر است که فروشگاه رادین ایمن تمامی برند های محصولات خود را در نازلترین قیمت آماده برای فروش دارد. قیمت کفش ایمنی در این فروشگاه بسیار مناسب است به همین دلیل این فروشگاه به فروشگاه ارزانیان نیز معروف می باشد. انواع کفش های ایمنی عبارت است از:

- کفش های کف فلزی مقاوم در مقابل سوراخ شدن

- کفش های پنجه فولادی ضد ضربه و فشار

- کفش های پلاستیکی ضد صدمات شیمیایی

- کفش های پلاستیک سخت، عایق و ضد برق

- کفش های متریال بوتیل ضد مواد خورنده.

 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()