تجهیزات ایمنی از جمله وسایلی است که نقش بسزایی در سلامت افراد خواهد داشت. همانطور که تا کنون در سطح شهر ملاحظه نموده اید، یک سری کارهای خاص جهت حفظ ایمنی کارمندان نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص دارند که در ادامۀ مقاله بدان اشاره می کنیم. خرید تجهیزات ایمنی متناسب با مشاغل مختلف می تواند متفاوت باشد و پیمانکاران پیش از آغاز کار کارگران موظف به تهیه و در اختیار قرار دادن آنها به مشتریان می باشند.

فروشگاه رادین ایمن یکی از مراکز معتبر در عرصۀ تأمین و فروش تجهیزات ایمنی در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه متناسب با مشاغل مختلف، مناسب ترین اقلام و تجهیزات ایمنی را به مشتریان پیشنهاد می دهند.

معرفی انواع تجهیزات ایمنی

خرید تجهیزات ایمنی بر اساس نوع کاربری که دارند در دسته بندی های مختلف چون تجهیزات ایمنی حفاظت دست، تجهیزات ایمنی حفاظت پا، تجهیزات ایمنی حفاظت تنفسی، تجهیزات حفاظت سر و گردن، تجهیزات ایمنی چشم و صورت تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع، انواع لباس کار و تجهیزات ایمنی حفاظت شنوایی به فروش رسانده می شوند.

بدین ترتیب متناسب با کسب و کارهای مختلف که عوامل خطرناک متعددی ربرو هستند، می توانند خرید تجهیزات ایمنی حفاظتی مانند خرید کفش ایمنی را انجام دهند. به عنوان مثال جوشکار نیاز به تجهیزات ایمنی حفاظت چشم و صورت، دست، لباس ایمنی کار ( نسوز ) و شنوایی دارد. در رابطه با مشاغل ساختمان سازی نیز نیاز به خرید انواع تجهیزات ایمنی پا، حفاظت از دست، سر و گردن، لباس ایمنی کار و کار در ارتفاع می باشد.

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از اولین فروشگاه های تخصصی عرضۀ ابزارآلات و تجهیزات ایمنی کار در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه همچنین قادر به ارائه خدمات مشاوره تخصصی در حوزۀ انتخاب و خرید انواع تجهیزات ایمنی متناسب با مشاغل مختلف می باشد.

 

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 753
نمایش همه
علاقه مندی ها ()