طرح توجیهی در جهت بررسی اقتصادی، امکان سنجی بازار و وضعیت مالی و تعیین سرمایۀ مورد نیاز جهت اجرای یک کسب و کار توسط مشاورین مجرب گرد آوری می شود. بدین ترتیب بتوانند با توجیه نمودن سرمایه گذاری، میزان موفقیت کسب و کار مورد نظر را به صورت کاملاً اصولی مشخص نمایند. تهیۀ یک طرح توجیهی نیاز به صرف زمان و هزینه دارد ولی بسیار کارآمد و پرفایده خواهد بود. در گذشته خیلی از سرمایه گذاران بدون مشورت و در نظر گرفتن مسائل اقتصادی و نیاز بازار، کسب و کار جدیدی را راه اندازی می نمودند ولی در مدت زمان کوتاهی به ورشکستگی سوق پیدا می کند.

در همین راستا گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با جمع آوری افراد تحصیلکرده و مشاوران فعال و پویا توانستند یکی از مراکز معتبر ارائه دهندۀ خدمات مشاورۀ تخصصی کسب و کار و نگارش تخصصی طرح توجیهی در تهران باشند.

اهداف نگارش طرح توجیهی مشاغل

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، هدف اصلی از نگارش طرح توجیهی مشاغل، مشخص نمودن میزان درصد موفقیت یک کسب و کار جدید و یا توسعه دهنده می باشد. به طور کلی نوشتن طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف، به پارامترهای عمومی و خصوصی پرداخته می شود. بدین وسیله متناسب با طرح تجاری که مد نظر دارید، می توانید جهت اطمینان از موفقیت پیمودن این مسیر از ویژگی های منحصربفرد طرح توجیهی تجاری استفاده نمائید. با صرف هزینۀ جزئی پیش از سرمایه گذاری اصلی کسب و کار خود، می توانید با اطمینان خاطر و آینده نگری کامل مراحل اجرایی پروژه را پایه ریزی نمائید و به نوعی از خسارات سنگین احتمالی جلوگیری کنید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا پس از سال ها فعالیت و بهره گیری از دانش تخصصی و آکادمیک اساتید مجرب، هموارۀ آمادۀ اجرای طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پرورش ماهی در قفس و.... متناسب با مشاغل مختلف می باشد.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()