اتوبار از جمله کارهای خدماتی در حوزۀ حمل و نقل به شمار می رود. با توجه به توسعۀ شهرنشینی و افزایش سازه ساختمانی بزرگ در کنار مشغله های فراوانی که افراد با آنها روبرو می باشند، مقوله اسباب کشی و حمل و نقل برای افراد بسیار سخت و دشوار می باشد. از این رو برخی از افراد با راه اندازی مراکز خدمات دهی اتوبار، تلاش می کنند با استخدام کارگران مجرب و قدرتمند در کنار تأمین انواع وسایل نقلیه باری، بتوانند پروسۀ حمل اثاثیه و همچنین بسته بندی اصولی و حرفه ای را در مدت زمان اندک انجام دهند.

مجموعه اتوبار آزادی نیز با استخدام نیروی انسانی مجرب و استفاده از ماشین های باری کوچک و بزرگ توانسته است، امکان خدمات اتوبار و باربری را به صورت کاملاً رسمی برای عموم مردم فراهم نموده است.

تعرفه ارائه خدمات اتوبار

تعرفه ارائه خدمات اتوبار و حمل و نقل اسباب و اثاثیه بر اساس ساعت و مسافت مشخص می شود. بنابراین متناسب با منطقه و محدوده ای که قصد اسباب کشی منزل و یا محل کار را دارید، می توانید به صورت تقریبی هزینۀ اتوبار مورد نیاز خود را محاسبه نمائید. امروزه می توانید از تجربیات گروه های حمل و نقل و باربری جهت اسباب کشی منزل استفاده نمائید. با توجه به گسترش آپارتمان نشینی برای مردم عادی پروسۀ حمل اثاثیه بسیار دشوار است و حتماً نیاز به استفاده از افراد نیرومند است که بتوانند وسایل سنگین را بدون آسیب دیدگی در طول طبقات ساختمان جابجا نمایند.

اگر نیاز به حمل اثاثیه از تهران به شهرستان ها دارید، می توانید از خدمات اتوبار آزادی استفاده نمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، به سهولت می تواند امکان حمل اثاثیه را با رعایت تمام اصول ایمنی انجام دهد.

اتوبار آزادی آمادۀ ارائه هر گونه خدمات اتوبار و  باربری و حمل اثاثیه از تهران به تمام شهرستان ها می باشند و ضامن سلامت اسباب و اثاثیه شما در طول مسیر می باشند.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()