زغال لیمو از جمله زغال های رایج در بازار محسوب می شود. در واقع این نوع زغال به دلیل ویژگی هایی که دارد به عنوان زغال قلیان مصرف می شود. مهمترین ویژگی که هنگام خرید زغال لیمو باید در نظر داشته باشید عدم شکستگی زغال می باشد. در واقع زغال لیمو با کیفیت دچار شکستگی نمی شود و این مسئله می تواند از قیمت زغال بکاهد. امروزه فروش  زغال لیمو به صورت بسته ای و یا فله صورت می گیرد. بنابراین متناسب با نیازی که دارید، می توانید این با قیمت ارزان زغال مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

سالار سوز جنوب دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش انواع زغال ایرانی و خارجی به صورت بسته بندی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و امکان عرضه به سراسر کشور را دارد.

ویژگی های زغال لیمو

از ویژگی های بارز ذغال لیمو می توان به تولید بوی مطبوع مرکب لیمو اشاره نمود چون از چوب درختان مرکبات لیمو ترش و لیمو شیرین تولید می شوند. معمولاً زغال های لیمو سیاه و دارای حالت براق و بدون شکاف می باشد. هنگام شکستن زغال لیمو، صدای فلزی مانند را ایجاد می کند و دارای حدود 78 درصد کربن است.

تولید زغال لیمو به روش خاصی صورت می گیرد. در واقع هنگام تهیۀ این نوع زغال نیاز به استفاده از کوره هایی با قدرت بالاست که امکان تولید حرارت با فشار بالا را فراهم نماید و بدین وسیله بتواند به صورت یک تکه چوب را تبدیل به ذغال کند. به طور کلی اگر فرآیند گازگیری در تولید زغال به درستی صورت نگیرد، هنگام روشن کردن زغال و سرخ شدن آن، زغال دچار شکستگی و پریدن تکه های ذغال می شود که حالت بی کیفیتی زغال را نشان می دهد.

جهت سفارش خرید زغال مصری و زغال لیمو با کیفیت و قیمت ارزان به صورت تضمینی می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 662
نمایش همه
علاقه مندی ها ()