زغال مصری وارداتی از دیگر زغال هایی است که در سطح بازار در اندازه های مختلف عرضه می شوند. زغال ماده سیاه رنگ و سبکی است که حاصل نیم سوختن چوب بوجود می آید. امروزه شاهد عرضۀ انواع زغال با اسامی مختلف می باشیم چون تولید هر کدام از آنها طی فرایند متفاوتی انجام می گیرد و این مسئله موجب تمایز آن نسبت به یکدیگر می شود. استقبال از فروش زغال مصری وارداتی نیز به دلیل ویژگی هایی که دارند، صورت می گیرد.

سالار سوز جنوب به دلیل نوع فعالیتی که آغاز نموده است، لذا بر حسب نیاز بازار توانسته است امکان خرید زغال مصری وارداتی را برای مشتریان با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب فراهم نموده است.

ویژگی های زغال مصری وارداتی

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید زغال مصری وارداتی وجود دارد، ویژگی های مورد توجه این محصول می باشد. داشتن دوام بالا، عدم تولید دود، عدم تولید گاز و بوی نامطبوع، تولید حرارت زیاد، ماندگاری بالا، عدم ایجاد جرقه و پرش و بدون باد نیز روشن بماند به عنوان برخی از ویژگی های قابل توجه زغال های مصری وارداتی به شمار می روند.

قیمت زغال مصری وارداتی

قیمت زغال مصری وارداتی به نرخ روز ارز و همچنین کیفیت زغال بستگی دارد. از این رو متناسب با نیازی که دارید، می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا زغال مورد نیاز خود را جهت مصارف پخت و پز، صنعتی و قلیان تهیه نمائید. توجه داشته باشید، هنگام خرید زغال مصری وارداتی، بر اساس نوع مصرفی که دارید، پس از مشورت با فروشنده می توانید با اطمینان خاطر بهترین زغال را انتخاب نموده و تهیه نمائید.

در صورت نیاز به سفارش خرید زغال سفید و زغال مصری وارداتی می توانید با واحد فروش سالار سوز جنوب تماس بگیرید، تا هماهنگی های لازم در خصوص تحویل سفارش به موقع به آدرس انجام گیرد.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()