زغال چینی ایرانی و وارداتی هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. چندین سال است که صنعت تولید زغال فشرده به ایران وارد شده است و برخی از مراکز تولید کنندۀ زغال تلاش کرده اند با استفاده از این صنعت نو ظهور بتوانند زغال فشرده با کیفیت تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. در حال حاضر شاهد فروش زغال چینی ایرانی و وارداتی در اندازه های مختلف می باشیم. علت استقبال از فروش این نوع زغال به دلیل کیفیت بالای آن می باشد و در ادامۀ مقاله به برخی از آنها می پردازیم، تا انتها همراه ما باشید.

سالار سوز جنوب از دیگر مراکز عرضه کنندۀ زغال در تهران به شمار می رود. این مجموعه بر حسب نیاز بازار توانسته است امکان خرید انواع زغل رایج در بازار را تهیه نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

ویژگی زغال چینی ایرانی و وارداتی

زغال چینی ایرانی و وارداتی متشکل از ترکیبات اصلی خاک اره، خاک زغال و پوست گردو می باشد. البته نوع خاک اره ای که در تولید زغال چینی مورد استفاده قرار گرفته می شود، از نظر رطوبت، جنس و سایز زغال های متفاوتی تولید می شود. خاک اره از نظر میزان رطوبت در دو دسته بندی خاک اره مرطوب از چوب تازه و یا خاک اره خشک از چوب خشک شده تقسیم بندی می شود. البته از نظر اندازه خاک اره می توان به نوع آسیاب آن اشاره نمود که عبارتند از خاک اره شِکری، خاک اره کراشر، خاک اره آسیاب، خاک اره نجاری، خاک فلکی و غیره می باشند. بدین ترتیب نسبت به خرید زغال چینی ایرانی و وارداتی باید توجه بیشتری داشته باشید.

جهت اطلاع از قیمت فروش زغال لیمو و زغال چینی ایرانی و وارداتی می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس بگیرید و سپس با قیمت مناسب زغال مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()