واحد گشت به مجموعه هایی اطلاق می شوند که در حوزۀ اجاره اتوبوس دربستی فعالیت خود را آغاز نموده اند. چنین مجموعه هایی همواره تلاش دارند با تهیۀ ناوگان اتوبوس های درجه یک و با کیفیت بتوانند خدمات تردد درون شهری و بین شهری را به ارگان های دولتی و خصوصی و همچنین افراد عام ارائه دهد. به عبارتی مراکز  واحد گشت تلاش دارند با استفاده از کادر پرسنل و رانندگان مجرب بتوانند با اطمینان خاطر، سفر خوشی را برای افراد مختلف فراهم سازند.

واحد گشت تهران از دیگر مراکز معتبر ارائه دهندۀ خدمات اجاره اتوبوس دربستی در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته موفق به ارائه بهترین خدمات به همشهریان گرامی در سطح شهر گردد.

خدمات واحد گشت

ارائه سرویس دربستی از جمله خدمات اصلی مراکز معتبر واحد گشت به شمار می رود. معمولاً شرکت واحد گشت تلاش می کند با بررسی تمام جوانب، بتوانند ناوگان اتوبوس رانی با کیفیت تهیه نماید، تا بدین وسیله بتوانند سفری ایمن و مطمئن برای افراد فراهم سازند. به طور کلی مراکز واحد گشت معتبر تلاش می کنند سرویس های معتبر اتوبوس دربستی را برای اقشار مختلف جامعه تهیه نمایند. بدین وسیله بتوانند سرویس ایاب و ذهاب رفت و برگشت واحد دربستی به سمت بهشت زهرا و یا دیگر خدمات مرتبط با ترانسفر بازیکنان و یا اجرای مراسم تشریفات و یا سیستم حمل و نقل کارمندان را مهیا سازند.

جهت دریافت سرویس اتوبوس دربستی وی آی پی با امکانات رفاهی عالی می توانید با مراکز شرکت واحد معتبر تماس حاصل فرمائید. چرا که چنین مجموعه هایی با در اختیار داشتن کادری مجرب و توانمند همواره سفری ایمن را برای مسافرین تضمین می نمایند.

جهت کرایه اتوبوس دربستی می توانید از خدمات واحد گشت تهران با حداقل قیمت و به صورت مطمئن استفاده نمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 666
نمایش همه
علاقه مندی ها ()