واحد گشت از جمله مراکز معتبر در حوزۀ ارانه خدمات سرویس دهی اتوبوس دربستی فعالیت خود را راه اندازی می نمایند. همانطور که می دانید جهت تردد افراد، سرویس تاکسی رانی وجود دارد و اشخاص به راحتی می توانند تردد تک نفره و یا ماکزیمم 4 نفره را در سطح شهر و برون شهری داشته باشند ولی جهت تردد یک گروه می توان از خدمات شرکت واحد گشت بهره برد. در واقع مراکز واحد گشت با تهیۀ ناوگان اتوبوس های مجهز تلاش دارند، ارائه خدمات ایاب و ذهاب به همشهریان خود ارائه دهند.

مجموعۀ  واحد گشت  چندین سال است که با تهیۀ مجهزترین اتوبوس های تشریفاتی، بتوانند امکانات لازم در خصوص ارائه خدمات ایاب و ذهاب گروهی را برای افراد مهیا سازند.

سرویس بهشت زهرا توسط واحد گشت

امروزه خیلی از افراد متقاضی استفاده از خدمات سرویس بهشت زهرا از سوی مراکز واحد گشت هستند. در واقع چنین مجموعه هایی با در اختیار داشتن ناوگان اتوبوس VIP با ظرفیت بالا و بهره مندی از تخصص رانندگان حرفه ای و متعهد قادر به ارائه سرویس ایاب و ذهاب گروهی جهت اجرای مراسم خاکسپاری در بهشت زهرا می باشند. با گسترش مراکز واحد گشت، توجه داشته باشید، از  خدمات واحد گشت استفاده نمائید که دارای سابقۀ خدمات دهی مطمئن درون شهری و برون شهری باشند.

توجه داشته باشید استفاده از اتوبوس با امکانات رفاهی که متشکل از یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم صوتی و تصویری باشد متقاضیان زیادی دارد. از این رو شرکت های واحد گشت معتبر تلاش دارند با هدف جلب رضایت مشتریان بتوانند چنین اتوبوس هایی را تهیه نموده و در دسترس اجاره برای برگزاری مراسم خاکسپاری، سرویس های ویژه، مراسم تشریفاتی، ترانسفر افراد، گردش دورهمی و غیره قرار دهند.

جهت اجاره اتوبوس دربستی با قیمت مناسب و خدمات VIP می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

 

آدرس : خیابان سرهنگ سخائی - روبروی پارکینگ امور خارجه - ساختمان شماره 40 - طبقه سوم

کد پستی : 1136834835

تلفن: 66746467
       66746266

etehadiyeh.mosaferbari@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()