انواع کفش های زنانه

کفش های زنانه شامل کفش طبی زنانه، کفش ورزشی زنانه، کفش راحتی زنانه، کفش اداری زنانه، کفش رسمی زنانه و غیره می باشد.پا به عنوان قلب دوم انسان در نظر گرفته شده است و سلامت آن بسیار مهم بوده همچنین کفش یکی از پوشش های بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود و آن را در کیفیت بسیار بالایی خریداری گردد. برای خرید کفش زنانه کفش های سبک و انعطاف پذیر را انتخاب کنید که مقاومت و دوام بالایی را داشته باشد و از جنس مرغوب ساخته شده باشد.تولیدی کفش آرمیس انواع کفش ها را در طراحی های مختلف و در انواع کفش زنانه و مردانه به تولید رسانده و این مجموعه از مواد اولیه مرغوب در تولید کفش ها بهره می برد. انواع کفش زنانه توسط آرمیس در کیفیت های عالی به شما ارائه می شود.

خرید کفش طبی زنانه

کفش های طبی کفش هایی هستند که توسط پزشکان توصیه می‌شوند و این کفش ها دارای استانداردهای مهم می باشند.کفش طبی کفشی است که برای پیاده روی و به صورت روزانه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد بنابراین افراد از این کفش برای محل کار و برای پیاده روی و غیره بهره می برند. فروش کفش مردانه از طریق سایت انجم می گیرد.

کفش های طبی زنانه و همین طور کفش مردانه طبی دارای کفی مناسبی می باشند همچنین فاکتورهای راحتی برای آنها در نظر گرفته شده تا کمترین فشار را به پاها وارد نمایند.افرادی که برای پا درد یا کمر درد به پزشک مراجعه می کنند معمولاً یکی از تجویزهای پزشک خرید کفش طبی میباشد. اما افراد عادی که دارای کمردرد یا پادرد هم نیستند با استفاده از کفش طبی می‌توانند سلامت پاهای خود را تضمین نمایند تولیدی کفش آرمیس انواع کفش های زنانه را در کیفیت های بالا و در طراحی های بسیار زیبا و شکیل به تولید میرساند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 696
نمایش همه
علاقه مندی ها ()