خرید کفش راحتی

 در زمان خرید کفش باید دقت کنید که کفش را خودتان را بپسندید و نباید انتخاب کفش را به دیگران واگذار کنید مثلاً زمانی که به فروشگاه مراجعه می نمایید و با توجه به آن فروشنده با کلماتی همچون کفش برایتان جا باز میکند یا بعد از یک هفته در آن راحت خواهید بود و غیره ، خریدتان را انجام ندهید. پس اگر  کفش راحتی را می خواهید انتخاب کنید در همان ابتدای خرید باید و پاهایتان در داخل کفش راحت باشد و کفش هیچگونه اذیتی را برای پاها ایجاد ننماید.

کفش ها از وسیله های بسیار مهم در زندگی ما هستند ،  کفش ها بسیار فریبنده هستند زیرا ظاهر های زیبایی داشته اما در صورتی که اگر از این کفش های زیبا و جذاب استفاده کنیم ، در زمان کوتاهی پاها تاول میزند بنابراین در ابتدا باید راحتی کفش را در نظر بگیرید و بعد ظاهرش را بپسندید.

کفش های بسیاری در بازار موجود است که شما با توجه به نیازتان میتوانید آنها را خریداری کنید انواع کفش های رسمی، پاشنه بلند، اسپرت، راحتی، طبی و غیره. اما یکی از کفش هایی که می توانید برای پیاده روی و روزمره از آن بهره ببرید ، کفش راحتی می باشد. کفش های راحتی از آن دسته کفش هایی هستند که بیشترین استفاده را در زندگی ما دارند و در این کفش ها پا ها بسیار راحت بوده و به راحتی قدم بر می داریم. خرید کفش مردانه را از سایت آرمیس انجام دهید. 

برای خریدن کفش راحتی باید به موارد زیادی توجه داشته باشید، کفش های راحتی معمولاً دارای پاشنه های پهن تر می باشند در واقع هرچه کفش پاشنه پهن تری داشته باشد راحت تر است همچنین پنجه کفش های راحتی پهن تر بوده و انگشتان‌ پا آزاد هستند. استفاده از کفش‌های پاشنه بلند می تواند صدماتی را به پا و کمر وارد کند بنابراین کفش های پاشنه بلند و تنها در مجالس و در زمان کوتاه استفاده شده و برای خرید این کفش ها نیز باید استانداردهای را در نظر بگیرید. به طور کلی هر کفشی از کفه، زیره، پاشنه، رویه، پنجه تشکیل شده است.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()