اتوبار از جمله فعالیت های خدماتی به شمار می آید و جهت حمل وسایل سنگین توسط برخی از مراکز باربری به همشهریان ارائه می دهند. همانطور که می دانید از گذشته تا به امروز انسان ها به دلایل مختلف در حال نقل و انتقال به مکان های مختلف جهت سکونت و یا کار می باشند. بدین ترتیب نیاز به صرف هزینه و زمان برای امور اسباب کشی دارند. این مسئله برای عموم افراد با دغدغه همراه بود ولی چندین سال است که در ایران و جهان راه اندازی مراکز  اتوبار توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ امور حمل و نقل وسایل بوجود آورد.

اتوبار آزادی نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ حمل و نقل فعالیت خود را راه اندازی نموده است. جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان از نیروی انسانی مجرب و آموزش دیده به همراه وسایل نقلیۀ باری با ظرفیت های مختلف استفاده می کنند.

حمل اثاثیه توسط مرکز خدمات دهی اتوبار

حمل وسایل سنگین، حمل اثاثیه به شهرستان ها و بسته بندی وسایل به صورت کاملاً اصولی از موارد مهمی هستند که جزء خدمات مراکز اتوبار به شمار می آید. بدین ترتیب می توانید از این امکانات در مواقع لزوم با حداقل هزینه و کیفیت بالا استفاده نمائید. عموماً مراکز معتبر با بهره گیری از کارگران مجرب و کار بلد قادر به رعایت کلیۀ ضوابط بوده و با بسته بندی اصولی، از ورود صدمات جدی به اسباب و لوازم جلوگیری نمایند. با بهره گیری از خدمات اتوبار و باربری می توان وسایل را با اطمینان از تهران به شهرستان و بالعکس جابجا نمود.

هزینۀ اتوبار و باربری به میزان مسافت و مدت زمان پروسۀ حمل و نقل بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ دریافت خدمات اتوبار می توانید با گروه خدمات دهی مجموعۀ اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید و پس از مشورت و اطلاع از نحوۀ خدمات دهی مجموعه، با صرف حداقل هزینه، با اطمینان خاطر امور حمل و نقل خود را انجام دهید.

 

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()