زغال لیمو یکی از زغال های با کیفیت موجود در بازار به شمار می رود. علت اصلی نامگذاری این نوع زغال به دلیل استفاده از درخت مرکباب چون لیمو شیرین و ترش می باشد. از ویژگی های بارز این نوع زغال می توان به بوی مطبوع این نوع زغال اشاره نمود. امروزه خیلی از افراد علاقه مند به استفاده از این نوع زغال جهت مصارف قلیانی می باشند چون تولید بوی مطبوع می نماید. از دیگر ویژگی های ظاهری ذغال لیمو می توان به سوختن آرام و یکنواخت آن اشاره نمود. جهت خرید زغال لیمو می توانید به مراکز عرضۀ زغال در سطح شهر مراجعه نمائید. البته باید توجه داشته باشید که زغال با کیفیت تهیه نمائید.

مجموعۀ سالار سوز جنوب مفتخر است به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ توزیع انواع زغال ایرانی و خارجی فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون توانسته اند شرایط مناسبی جهت سفارش زغال به صورت غیر حضوری برای مشتریان فراهم سازند.

خرید زغال لیمو با کیفیت

همانطور که می دانید مصرف قلیان در سطح کشور نسبت به گذشته افزایش یافته است و تهیۀ زغال قلیان کار راحتی نمی باشد چون تولید حرارت، داشتن بوی مطبوع و ماندگاری بالا از مواردی هستند که باید این نوع زغال باید داشته باشد. به طور کلی زغال لیمو خوب دارای تمام این ویژگی ها می باشد و داشتن انسجام از دیگر خواص زغال خوب به شمار می رود.

امروزه مجموعه های تولید کنندۀ زغال متناسب با نیاز بازار و مصارفی که ممکن است داشته باشند، زغال های متنوعی را تولید و روانۀ بازار می نمایند. بدین ترتیب متناسب با نوع مصرف می توانید بهترین زغال لیمو، زغال کبابی و غیره را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

در حال حاضر توسط مجموعۀ سالار سوز جنوب، امکان سفارش خرید زغال لیمو مانند خرید زغال مصری وارداتی به صورت اینترنتی و تلفنی برای شما فراهم می باشد.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()