زغال کبابی از جمله زغال های پرفروش است که جهت پخت و پز مورد استفاده قرار گرفته می شود. از مهمترین ویژگی هایی که زغال کبابی باید داشته باشد عبارتند از عدم تولید بو، دود و دوام بالا می باشد. فروش  زغال کبابی به صورت بسته بندی و همچنین فله صورت می گیرد و می توانید به صورت کیلویی خریداری کنید. اگر علاقه مند به تهیۀ کباب در منزل و یا مسافرت دارید، تهیۀ زغال کبابی و منقل یکی از ملزومات اصلی برای افراد به شمار می رود.

مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت تخصصی فعالیت خود را در حوزۀ تأمین و فروش انواع زغال رایج در بازار چون ذغال کبابی، زغال لیمو، زغال چینی، زغال سفید و غیره ادامه می دهد. این مجموعه همواره در تلاش جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشند.

خرید زغال کبابی خوب و ویژگی آن

زغال کبابی خوب و با کیفیت سبک ، شکننده و به رنگ سیاه می باشد و از نیم سوختن چوب تولید می شود و بخش اعظم زغال ها را کربن تشکیل می دهد. هنگام تولید زغال کبابی تلاش می شود که بدون بو و دود باشد که بتوان از آن در محیط منزل و فضای ساختمان بتوان استفاده نمود. به طور کلی خیلی از افراد علاقه مند به تهیۀ کباب و یا چای آتیشی می باشند، به همین دلیل می توانند از مزایای ذغال کبابی برای این مصارف استفاده نمایند. بدین ترتیب لحظات خوشی را برای خود و خانواده فراهم سازند.

قیمت خرید زغال چینی ایرانی و وارداتی زغال کبابی بر اساس کیفیت آن مشخص می شود و امکان خرید این نوع زغال به صورت بسته بندی و همچنین فله برای مشتریان فراهم می باشد. جهت سفارش زغال کبابی و دیگر زغال های رایج و با کیفیت می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید. به واسطۀ این مجموعه می توانید با قیمت ارزان زغال مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()