زغال سفید با عنوان زغال سفیدک دار نیز در بازار شناخته می شود. در واقع زغالی است که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. در این مقاله قصد داریم به برخی از ویژگی های زغال سفید و مصارف آن بپردازیم، تا بدین وسیله بتوانید متناسب با نوع کارایی که دارید، اقدام به خرید زغال نمائید. به طور کل فرایند تولید  زغال سفید  بر روی زغال های بی کیفیت صورت می گیرد و طی فرآیندی آنها را تبدیل به زغال با کیفیت می نمایند و بدین ترتیب صرفه اقتصادی برای مجموعه های تولید کنندۀ زغال خواهد داشت. مهمترین فاکتور در تهیۀ زغال سفید، کاهش سطح آب موجود در زغال می باشد.

مجموعۀ سالار سوز جنوب چندین سال است که در حوزۀ فروش و توزیع انواع زغال اعم از زغال های سفید، زغال چینی ایرانی و وارداتی، زغال لیمو، زغال کبابی و ... فعالیت دارد.

نحوۀ تولید و مزایای زغال سفید

روند کلی تولید زغال به صورت دو مرحله ای می باشد که با عناوین دو و گاز شناخته می شود. در مرحلۀ اول دود بوجود آمده از سوختن چوب را از بین می برند و در مرحلۀ دوم گاز ثانویه در نظر گرفته می شود و این مسئله تأثیر مستقیم بر میزان کیفیت زغال خواهد داشت. از مهمترین ویژگی های زغال سفید می توان به کیفیت بالا، سازگاری با محیط زیست، دوام بالا، کاهش احتراق حین جابجایی و امور مرتبط با ذخیره سازی ایمن و آسان می باشد. لازم به ذکر است که فرآیند تولید زغال سفید نسبت به دیگر زغال ها آلایندگی و دود کمتری دارد و به میزان قابل توجهی از تولید گاز سمی دی اکسید کربن جلوگیری می کند.

جهت خرید زغال لیمو  و زغال سفید با قیمت ارزان می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید. با استفاده از این مجموعه می توانید انواع ذغال داخلی و خارجی را به صورت بسته بندی شده تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 734
نمایش همه
علاقه مندی ها ()