زغال از پر مصرف ترین موادی است که در صنعت از آن استفاده ی زیادی می شود. زغال مرکبات یکی از انواع پر فروش ترین زغال هایی است که دارای کیفیت بسیار بالایی است و تولید کنندگان زیادی در این عرصه فعالیت دارند. برای خرید انواع زغال مرکبات ، زغال سفید، زغال مصری، زغال چینی و... به سایت مراجعه نمایید و خرید خود را از مرکز سالار سوز جنوب با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید.

زغال یکی از مواد مصرفی برای استفاده در صنعت و یا استفاده های خانگی می باشد. برای مواردی همچون درست کردن غذا مانند کباب و به عنوان شعله گاز از زغال مرکبات استفاده می شود. پختن غذا با استفاده از زغال می تواند طعم و بوی بسیار لذت بخشی داشته باشد. زغال مرکبات از چوب مرکباتی همچون ترنج، لیمو، پرتقال و... به دست می آید که بسیار با کیفیت هستند و زغال هایی که از این درختان به دست می آیند ، یکی از پر فروش ترین نوع زغال ها می باشند. ذغال مرکبات در هنگام سوختن ترک بر نمی دارد و به آرامی می سوزد همچنین حرارت بالایی تولید می کند.

فروش زغال مرکبات

د این مجموعه فروش زغال لیمو جهرم و زغال مرکبات توسط سالار سوز جنوب در کیفیت های بسیار عالی انجام می شود. زغال مرکبات از چوب مرکبات به دست آمده و از ویژگی های بسیار خوب این زغال ها ، سوختن یکنواخت آن می باشد. این ذغال ها دیر تر از زغال های دیگر خاموش می شوند و در هنگام سوختن جرقه تولید نمی کند و در تولید  آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است. برای خرید زغال مرکبات به صورت مستقیم و با قیمت ارزان به سایت سالار سوز جنوب مراجعه نموده و خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 983
نمایش همه
علاقه مندی ها ()