زغال سکه ای از جمله زغال های فشرده رایج در کشور به شمار می رود. جهت تولید زغال سکه ای نیاز به استفاده از زغال یکپارچه می باشد که انسجام بالایی داشته باشند، که بتواند حرارت بالایی تولید نماید. معمولاً هدف از تولید زغال سکه ای، تهیۀ زغال برای مصارف قلیان می باشد چون نحوۀ استفاده و نگهداری از این نوع زغال برای افراد راحت تر می باشد. فروش زغال سکه ای طرفداران زیادی دارد چون جهت تولید این نوع زغال از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و وزن پایین و کیفیت بالایی دارد.

سالار سوز جنوب به عنوان یکی از مراکز عمدۀ فروش زغال ایرانی و وارداتی در تهران فعالیت می کند. افرادی که قصد خرید زغال سکه ای لیمو، زغال سکه ای ساده، زغال کبابی، زغال سفید، زغال چینی و غیره دارند، می توانند با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

خرید زغال سکه ای با دوام

استقبال از خرید زغال مرکبات و زغال سکه ای به دلیل قالبی بودن و انسجام بالای این نوع زغال می باشد. این نوع زغال دوام بالایی نسبت به دیگر زغال ها دارد و درصد ترک خوردگی این نوع زغال به میزان قابل توجهی نسبت به دیگر انواع زغال کمتر می باشد. از دیگر ویژگی های ذغال سکه ای می توان به وزن پایین، سرعت بالای سوختن، عدم تولید بوی نامطبوع، شعله ور بودن زغال، داشتن آتش پایدار و قیمت مناسب اشاره نمود. جهت تهیۀ زغال قلیان و یا پخت و پز می توانید از مزایای زغال سکه ای فشرده استفاده نمائید چون آتش یک دست برای شما فراهم می کند و ماندگاری بالایی دارد. نیاز به ذکر است که قیمت زغال سکه ای به سطح کیفیت چوب و نحوۀ تهیۀ زغال بستگی دارد. بدین ترتیب مراکز تولید کنندۀ زغال سکه ای تلاش می کنند جهت حمل و نقل آسان و راحتی مصرف کنندگان، فروش زغال سکه ای را به صورت بسته بندی انجام دهند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()