دستکش استاد کار از جمله دستکش های پرفروش در امور تجهیزات ایمنی به شمار می رود. در واقع هدف از تولید دستکش استاد کار ، حفاظت از دست در برابر کار با مواد شیمیایی و صنعتی می باشد. امروزه بیش از گذشته شاهد کاربرد دستکش کار در فعالیت های پر خطر صنعتی می باشیم چون به واسطۀ این گونه تجهیزات می توان به میزان قابل توجهی از آسیب رسیدن به قسمت های مختلف دست تا مچ و یا آرنج جلوگیری کرد.

اگر نیاز به تأمین تجهیزات ایمنی همچون دستکش استاد کار دارید، می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ فروش لوازم ایمنی کار فعالیت دارد و همواره آمادۀ تأمین و عرضۀ بهترین محصولات به صاحبان مشاغل می باشند.  

علت خرید دستکش استاد کار  

بدیهی است که علت اصلی خرید دستکش کار جهت محافظت از دست ها حین کار با مواد شوینده، کار با سطوح زبر و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش دستکش استاد کار نیز بر اساس سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می شوند. بدین وسیله افراد مختلف متناسب با سایز دست می توانند دستکش ایمنی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تأمین نمایند.

کاربرد دستکش استادکار را می توان در صنایع مختلف در دست های کارگران و متصدیان دستگاه های صنعتی مشاهده نمود چون با استفاده از این دستکش می توانند از ورود برخی صدمات به دستان جلوگیری کنند. محافظت از اعضای بدن حین انجام کار، ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر عملکرد افراد خواهد داشت. علاوه بر آنکه افراد با آسودگی خاطر به فعالیت خود می پردازند.

با این هدف، فروشگاه رادین ایمن مجموعۀ خود را در عرصۀ تأمین و پخش تجهیزات ایمنی چون دستکش استاد کار، کلاه ایمنی، کفش ایمنی و غیره ادامه می دهد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()