تجهیزات ایمنی از جمله اقلامی است که جهت حفاظت افراد در برابر خطرات مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد تجهیزات ایمنی در محیط کاری ضرورت دارد و عدم استفاده از این تجهیزات، می تواند جریمه برای کارفرما و از همه مهمتر، صدمات مالی برای افراد به دنبال داشته باشد. در ادامۀ مقاله به معرفی تجهیزات ایمنی خواهیم پرداخت تا اطلاعات جامعی نسبت به این نوع وسایل و کاربرد آنها داشته باشید و در صورت نیاز از وسایل مناسب استفاده نمائید.  

فروشگاه رادین ایمن یکی دیگر از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. بدین ترتیب توانسته اند شرایط مناسبی برای خرید انواع لوازم ایمنی در سایزهای مختلف را برای مشتریان فراهم نمایند.

فروش تجهیزات ایمنی و آشنایی با آنها

همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، فروش تجهیزات ایمنی در دسته بندی های مختلف چون کلاه ایمنی، دستکش ایمنی، لباس کار، عینک، محافظ صورت، کمربند ایمنی، کفش ایمنی و محافظ گوش قرار گرفته است. بدین ترتیب مشاغل مختلف متناسب با نوع خطراتی که ممکن است حین کار با آن روبرو باشند، می توانند مناسب ترین تجهیزات ایمنی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمایند.

قیمت تجهیزات ایمنی نیز بر اساس نوع و جنس وسایل مشخص می گردد. بدین ترتیب نمی توان به طور ثابت قیمت خاصی برای تجهیزات و لوازم ایمنی و محافظ کار تعیین نمود. به عنوان مثال مشاغل مختلفی چون ساختمان سازی نیاز به تجهیزات ایمنی چون کلاه ایمنی، کفش ایمنی، کمربند ایمنی برای افرادی که بر روی داربست های فلزی مشغول به کار هستند. افرادی که فعالیت های جوشکاری انجام می دهند، تهیۀ عینک ایمنی، محافظ صورت، لباس کار و دستکش نسوز ضرورت دارد.

جهت خرید تجهیزات ایمنی مانند  خرید کفش ایمنی  می توانید به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و پس از مشاهده و مقایسه محصولات، مناسب ترین کالا را تهیه نمائید.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 561
نمایش همه
علاقه مندی ها ()