طرح توجیهی به مسائل مالی، اقتصادی و بررسی تقاضای بازار می پردازد. همواره افراد زیادی در حال سرمایه گذاری برای یک کسب و کار جدید و یا ارائه محصولات جدید به بازار هستند. از این رو برخی از این پروژه های پس از راه اندازی ممکن است موفقیت آمیز و یا به شکست بی انجامد. با گذشت زمان برخی از افراد با جمع آوری یک سری متخصصین در حوزه های مختلف توانسته اند شرایطی مهیا سازند که به واسطۀ تهیۀ گزارش طرح توجیهی بتوانند پیش از آغاز یک پروژه با درصد بالا از میزان موفقیت و یا شکست آن مطلع شوند. بدین ترتیب صرفه جویی مالی برای شما به دنبال خواهد داشت.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به صورت حرفه ای آماده خدمت رسانی به سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل جهت رشد و توسعۀ کسب و کار خود می باشند.

هدف از مطالعات سنجی و تهیه طرح توجیهی

هدف اصلی از مطالعات امکان سنجی و تهیۀ طرح توجیهی، تنظیم گزارشی جامع در خصوص مسائل مهم از قبیل میزان سرمایه، سطح تقاضای بازار، تعیین وسای نقلیه و تجهیزات مورد نیاز می باشد. بدین ترتیب مهندسین مجرب که در حوزه های مالی و حسابداری و اقتصادی فعالیت می کنند، تلاش می کنند به صورت کاملاً تخصصی تجزیه و تحلیل تمام مسائل را انجام داده و گزارش طرح توجیهی را تنظیم نمایند. شکی نیست که نکات مهم متعددی در حوزۀ راه اندازی یک کسب و کار جدید وجود دارد و سرمایه گذاران پیش از اجرای پروژه باید تمام مسائل را تجزیه و تحلیل نموده، تا بدین وسیله از میزان درصد موفقیت پروژه اطمینان حاصل نمایند. طرح توجیهی سیمان سفید توسط مطصا ارائه می شود. 

از این رو گروه های برنامه ریزی اقتصادی و مالی قادر به تهیه و تنظیم طرح توجیهی به صورت کاملاً تخصصی می باشند. بدین ترتیب شما سرمایه گذار گرامی می توانید با سفارش طرح توجیهی نسبت تخصصی، از میزان موفقیت پروژه اطمینان حاصل نموده و از هدر رفت زمان و هزینه جلوگیری کنید.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()