شما باید به خوبی بدانید که ذغال لیمو انواع متنوعی دارد و هر یک از انواع آن دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی می باشد. شما زمانی که قصد خریداری انواع ذغال لیمو را دارید می توانید به صورت حضوری و اینترنتی از سالار سوز جنوب اقدام به خریداری زغال نمایید. توجه داشته باشید که بسته بندی های ذغال لیمو با یکدیگر متفاوت است و برند تولیدی آنها هم با یکدیگر فرق می کند. سالار سوز جنوب ارائه دهنده انواع بسته بندی های زغال لیمو می باشد که شما بر اساس قیمت هر یک از برندها و حجم زغالی که دارند می توانید یکی از آنها را خریداری کنید.

نکاتی در مورد خرید انواع ذغال لیمو

شکل و طرح هر یک از انواع ذغال لیمو با یکدیگر متفاوت می باشد. برخی از آنها به صورت سکه ای تولید می شوند و برخی از آنها به صورت تنه درخت می باشند. به طور کلی شما هر یک از انواع شکل ها و طرح های متنوع زغال لیمو را که می خواهید خریداری کنید باید کیفیت شان را به خوبی بررسی کنید. سالار سوز جنوب تنها با کیفیت ترین و بهترین نوع ذغال لیمو را به مشتریان خود ارائه می دهد. توجه داشته باشید که زغال های سکه ای بیشتر کاربرد کوتاه مدت برای سوخت دارند.

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید زغال سکه ای لیمو باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید قیمت زغال می باشد. قیمت انواع ذغال لیمو به شکل و طرحی که دارند بستگی دارد. هر یک از برندهای تولیدی زغال لیمو را شما می توانید با قیمت مناسب از سالار سوز جنوب خریداری کنید. سالار سوز جنوب ارائه دهنده انواع برندهای زغال لیمو می باشد. شما بر اساس استانداردهایی که شرکت تولید کننده برای قیمت گذاری اعلام کرده است می توانید هر یک از بسته بندی های متنوع زغال لیمو را خریداری کنید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()